• وبلاگ : کلبه بصيرت
  • يادداشت : تاثير تمدني اسلام از زبان دانشمندان مسيحي و غربي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    دوست عزيز فراموش نکنيد بسياري از کتابهايي که در زمان استيلاي عرب ها ترجمه شد از زبان پهلوي و کتابهاي علمي ايراني بود و دانشمندان ايراني علومي که از اجدادشان مانده بود ترجمه کردند و به عنوان علوم اسلامي ارائه دادند. زماني که اروپا نمي دانست زمين و اسمان چيست در کتاب "ونديداد" ما نوشته بود که زمين گرد است.ويرانه هاي کاخ ها افتخار اميز نيست اما علومي که از ان استفاده شد براي ساختن انها، الان کجاست؟اينها را نبايد از اثرات حملات و کتابسوزي هاي متوالي بدانيم؟اگر متوني که به خط چهلوي نوشته شده بخوانيد مي بينيد که تاريخ علمي ايران خيلي بيش از انچه برخي مي پندارند غرور افرين است .البته اسلام هم باعث شکوفايي برخي علوم فراموش شده گرديد اما اين علوم را بايد ايراني ناميد نه اسلامي.پايدار باشيد.
    پاسخ

    با سلام و تشکر از ارائه ديدگاهتان!فرموديد کتاب سوزي، کدام کتاب سوزي؟ آيا اصولا کتابي بوده که بخواهيم درباره سوختن آن بحث کنيم! آيا اصولا در زمان باستان مردم حق سواد آموختن داشته‌اند؟ شواهد تاريخي و اسناد و مدارک گوياتر از آنستکه که بخواهيم بيان کنيم! همين داستان کتاب سوزي را چه کساني و با کدام ادله و کدام انگيزه سياسي و اعتقادي مطرح کرده‌اند؟ اي کاش مجالي بود تا تک تک اين ادله را اينجا مطرح مي کرديم. انشاء الله در يادداشت هاي بعدي درباره اين اتهام بزرگ و يا بهتر بگوييم توطئه ناجوانمردانه براي تحقير و تخريب اسلام و مسلمين با ادله متقن بحث خواهم کرد. موفق باشيد!
    + مجله شبانه باشگاه خبرنگاران 

    با سلام
    مطلب شما در بخش وبلاگستان مجله شبانه باشگاه خبرنگاران لينک شد. در صورت تمايل باشگاه شبانه را به پيوندهاي خود اضافه کرده و از طريق ايميل باشگاه به ما اطلاع دهيد تا ما نيز شما را به پيوندهاي سايت اضافه کنيم.
    http://www.yjc.ir/fa/list/10/95

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 1 آبان 91 نوشته (به بهانه وطن دوستي) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.