شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت ویکتوریا
+ تبريک پشت تبريک همه را راضي کردند جز اقا! حتي خواستند اين توافق خيانت بار را به نام رهبري بنويسند و البته به کام خودشان! اما اصل "ولايت فقيه"، اين شجره طيبه اي که امام خميني(ره) به يادگار گذاشت توانمندي خود را در همه عرصه ها نشان داد آقا با زبان بيزبان و در ميان غفلت و خواب خرگوشي برخي مسئولين فرياد زدند: اين بويي که به مشامتان مي رسد بوي کباب نيست، بوي توطئه و خيانت است!!!


اينکه برخيها در داخل بر طبل شورائي کردن رهبري ميزنند بيجا نيست. اصل ولايت فقيه همچون سدي مستحکم در برابر کوتاهيها و خيانتها همچون کوه ايستاده است. پسل چاره اي ندارند جز اين که اين اصل را ريشه کن کنند
به به! جناب صدري! خب چه خبر برادر؟ از تفسير و فقه و فلسفه و عرفان گذشتيم حالا بايد تو عرصه سياسي هم با شما مناظره کنيم :)
شمارو ارجاع ميدم به متن کام سخنراني مقام معظم رهبري
شما هم که ماشاالله همينجوري ميبرين و ميدوزين :-o
عمو! دايي! رهبري با هزار ايما و اشاره و کنايه و....دارن ميرسونن که بستر مذاکرات داره به سمت خيانت پيش ميره. خب اگه شما عينک خوش بيني زدين و همه چيز و گل و بلبل و سنبل مي بينين مشکل شماست. شنيدين ميگن: کسي رو که خوابه ميشه بيدارش کرد اما کسي رو که خودشو به خواب زده هيچ وقت
عقده!!! جالبه دارين به همون روش قبلي بحث ميکنين! بهتر نيست دوباره از او دنده وارد نشين؟
آقا فرمودن: دشمن از دو بايد ديد
ايشون چرا در جمع جامعه مداحان درباره مذاکرات موضع گرفتن؟ شما متن توافق نامه رو خوندين؟
شما درباره جزئيات توافق صورت گرفته خبر دارين؟ شما هم مثل صادق زيبا کلام همه اش که دارين به نفع دشمنان نظام ساز مي زنيد!
لطفا بفرمائيد وقتي دارن تو کشور دائم از حماسه و موفقيت دم ميزنن و حتي ائمه جمعه کشور و برخي مسئولين قانع کردن که اين يک توافق تاريخيه و حتي اينو به پاي رضايت رهبري مي نويسن و ايشون هم بلافاصه در ميان که بنده نه موافقم و نه مخالف. بعدشم در همون بياناتشون درباره جزئيات توافق هشدار ميدن معنيش چيه آقاي خوش باور؟
اما درباره واژه دلواپسي. شما فهميدين رهبري خودشون هم دلواپس هستن و طرف دلواپسان هستن؟ يعني اين تعريض و تمسخر شما رهبري هم شامل ميشه! ميدونستين؟
پس شما چرا با دلواپسان پس افتادين؟ بد افتادين؟ حتي با واژگاني تمخسر آميز و توهين اميز برخورد کردين؟
شما يعني الان مدافع ولايت فقيه هستين؟ عبارتتون درباره دلواپسان يه بار ديگه بخونيد! دايره لغات و واژگان شما همه رو ميگيره حتي رهبري رو. جناب عمو! به اعتقاد شما همه دلواپسان حتي رهبري عقده اي هستن! سياسي کار هستن! مغرض هستن!
نه ميخوام اول ادبياتتتونو درست کنيد بعد بيام با شما بحث کنم. بفرمائيد: طبق منطق و عبارت شما: همه دلواپسان عقده اي و سياسي کار و مغرض هستن حتي رهبري، چرا؟
يعني رهبري تو حرفهاشون از بعضي دلواپسان حرف زدن؟ ايشون گفتن برخي دلواپسان خوبن برخي بدن؟ ايشون کلامشون ناظر بر همه دلواپسان بود! منظور شما از برخي دلواپسان از کجاي کلام رهبري استنتاج و استخراج کردين؟
بنده هم معقدم کلا شب بخير :) لطفا وقتي ميخواهيد درباره کسي يا چيزي اظهار نظر يا قضاوت کنيد نه يکبار بلکه چندبار حرف اون فرد بخونيد بعد موضع بگيريد.
شما دارين بنده رو متهم ميکنيد که کجا رهبري تصريح کردن بعد خودتون ميايين کلام رهبري رو تاويل و تفسير ميکيند؟! ايشون کجا تصريح کردن دلواپس خوب داريم و دلواپس بد؟!
ايشان افزودند: اين که عده اي نسبت به يک مسئله مهم کشور، دلواپسي و دغدغه داشته باشند، جرم نيست و هيچ مانعي ندارد ...نبايد کساني را که اظهار دغدغه و دلواپسي مي کنند، مورد اهانت قرار دهند.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: همه مشکل بعد از اين است که بايد درباره جزئيات بحث و گفتگو شود زيرا طرف مقابل، لجوج، بدعهد، بد معامله و اهل از پشت خنجر زدن است و ممکن است در دوره ي بحث درباره جزئيات، کشور و ملت و مذاکره کنندگان را در حصار قرار دهند. ايشان گفتند: آنچه که تاکنون اتفاق افتاده نه اصل توافق، نه مذاکره منتهي به توافق و نه محتواي توافق را تضمين نمي کند و حتي اين موضوع را هم تضمين نمي کند
ايشان گفتند: آنچه که تاکنون اتفاق افتاده نه اصل توافق، نه مذاکره منتهي به توافق و نه محتواي توافق را تضمين نمي کند و حتي اين موضوع را هم تضمين نمي کند که اين مذاکرات به توافق منتهي شود، بنابراين تبريک گفتن معنايي ندارد.
بنابراين تبريک گفتن معنايي ندارد!!! چه کساني و چرا تبريک گفتن؟ رهبري چرا براي يک تبريک ساده انقدر نگران باشن که حتي در برابر يک تبريک ساده واکنش نشان ميدهند و آن را رد ميکنن؟ مگر پشت اين تبريکها چه خبر است؟ مگر در مذاکرات چه اتفاقي افتاده که رهبري از پذيرش مسئوليت آن حتي در حد تبريک گفتن مسئولين موضع مي گيرند؟
در خانه اگر کس است يک حرف بس است
ديدگاه يکي کارشناسان درباره اشکالات و ابهامات اساسي مفاد مذاکرات و توافقات اوليه http://www.shahrekhabar.com/political/1426420980340747
سخنان حجت الاسلام نبويان درباره مفاد مذاکرات و تحليل فرمايشات و مواضع رهبري درباره اين مذاکرات http://www.fetan.ir/home/7108
وقتي اسامي کساني را که توافق لوزان را تبريک گفتن ببينيد اون وقت خواهيد فهميد نگراني رهبري و موضع گيري سريع و تند رهبري در برابر اين جو سياسي کاذب براي چه بوده! چه کساني بيانيه لوزان را تبريک گفتند؟ http://www.fetan.ir/home/7150
يک اينفوگرافي زيبا از خط قرمز مذاکرات در تفکر رهبري http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/1/25/543984_635.jpg
حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه کيهان در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به اخبار منتشر شده درباره محتواي توافق هسته اي احتمالي گفت: «اگر چه هنوز گزارش رسمي و قابل استنادي از روند مذاکرات هسته اي لوزان منتشر نشده است ولي برخي اخبار غيررسمي و البته قابل اعتنا از نزديکي ايران و 1+5 به يک توافق حکايت مي کنند. اخبار ياد شده اگر صحت داشته باشد مي توان گفت اين توا
ولي برخي اخبار غيررسمي و البته قابل اعتنا از نزديکي ايران و 1+5 به يک توافق حکايت مي کنند. اخبار ياد شده اگر صحت داشته باشد مي توان گفت اين توافق با آنچه مورد نظر جمهوري اسلامي ايران بوده و هست فاصله داشته و در آن خطوط قرمز ترسيم شده، به گونه اي که مورد انتظار بود رعايت نشده است».
انتقاد جالب حسين شريعت مداري به مذاکرات لوزان آيا در رياضيات جديد 5هزار بزرگتر از 19 هزار است؟! http://ilamebidar.ir/news/13466
هشدار شريعتمداري درباره دام خطرناک PMD/ از جان کري بپرسيد اتهام «جفري استرلينگ» چيست؟ http://ilamebidar.ir/news/13394
نيويورکر: تفسير آمريکا صحيح باشد ايران امتيازهاي مهمي داده!
بفرمائيد رهبري کي گفتن[تأکيد مي‌کنم تصريح رهبري و نه تحليل‌هاي من‌درآوردي روزنامه‌ها و اشخاصِ] دلواپسان خوب و دلواپسان بد؟
و ضمنا چرا در ابتدا بدون اينکه قيدي بزنيد همه دلواپسانو عقده اي و مغرض خطاب کردين( که آقا هم جزو همين دلواپسان هستن)؟ و البته توضيحات بعدي شما بعد از اين بود که بنده اشتباهتونو رو کردم. و شروع کردين به توجيه و توضيح کلام اوليتون!!! لطفا توجيه و فلسفه بافي را بذاريد کنار و اينجا و در محضر دوستان و در محضر خدا اعلام بفرمائيد چرا همه را به غير خودتان را اينگونه مورد حمله قرار ميدين؟ چرا توهين کردين؟
همچين لحن و ادبياتي رو نسبت به ديگران به کار مي بريد( از موضع قدرت و غرور انگار شما ملکه عصمت و برتري هستين و بقيه آلوده و مغرض و گنه کار)
شما به چه حقي و چه مجوزي به مخطبين خودتون توهين ميکنيد؟ رهبري فرمودن؟ تو فيدهاي قبلي هم دقيقا به همين روش عمل کردين و لذا بنده ترجيح دادم با شما بحث نکنم و الان هم که مي بينين دارم جواب ميدم چون بازم توهين کردين.
با کدوم ادله شرعي و عقلي و نقلي به مخطبين خودتون اهانت مي کنين؟
فکر نميکنيد بعضي هاي شما شامل هر فردي ميشه؟ مگر رهبري تفکيک قائل شدن؟ ايشون مطلقا گفتن دلواپسان و اين يعني خودشون هم نگران و دلواپس هستن. اين عين عبارت حضرت اقاست اينو که ديگه شکي درش نيست: "نبايد کساني را که اظهار دغدغه و دلواپسي مي کنند، مورد اهانت قرار دهند" اين بعضيهاي شما شامل بخش از کلام رهبري ميشه؟ اين عبارت مطلقه همه دلواپسان. هيچ قيدي هم درش نيست. رهبري هم خودشان را داخل دلواپسان ميدونن!
يعني کم نکردن که هيچ خودشونو هم بهش اضافه کردن. واژه راو از نظر حوضه مصاديق بسط و گسترش هم دادن. حالا از کجا کلام شما بفهميم که اين بعضيها شما حضرت اقا نميشه؟ يعني شما به تخصيص اکثر قائليد؟ اين بعضيها چند نفرند؟ رهبري کي گفتن به بعضيها اهانت کنيد؟ فکر نميکنيد يه کم يا شايد هم بيشتر تو ادبياتتون دقت و تجديد نظر کنيد به جاي توجيه کردن؟
شما دليل توهينتون به رهبري و البته کسائي که دلواپس مطالبات رهبري هستن رو بياريد( البته با مستندات شرعي ) و بدون توجيه البته مبتني به تصريح رهبري!!! رهبري به شما مجوز دادن که به دلواپسان توهين کنيد؟ آيا شما وکيل و نماينده تام الاختيار رهبري هستين؟ آيا شما از طرف ايشون اجازه داريد که به منتقدين هرچه دلتان خواست بگيد بعد با هزار دليل بدتر از گناه توجيهش کنين؟
شما ادبياتتون سراسر تحقير و توهينه! بنده به هيچ عنوان با کسي که به مخاطبش احترام نميذاره بلکه به شعور و شخصيت و ارزشهاي مخاطبين توهين ميکنه طرف صحبت نميشم. شما بر خالف ادعاتون که طلبه هستين به هيچ يک از مباني اخلاقي و شرعي پايبند نيستين.
شما بر خلاف مرامنامه طلبگي که تعهد و پايبندي به اصول اوليه اخلاق مداري اوليه ترين و ابتدائي ترين چيزي هست که يک طلبه بايد بداند( چه برسد به اينکه عمل کند) رفتار و منشتان نه با طلبگي که با هيچ يک از قواعد انساني و اخلاقي بشري سازگار نيست. ادبيات شما در شان نه يک طلبه که در شان يک مسلمان نيست. چطور انتظار داريد با شما طرف گفتگو بشم!
ادبيات شما بسيار سخيف و زشت و بي ادبانه هست دوست عزيز! ما دلواپسان نظام و انقلاب بر خلاف شما به مخاطب احترام ميذاريم. ما بر خلاف شما عقده اي نداريم که به بهانه هاي مختلف و با روشي کاملا غير اخلاقي بر سر منتقدين خالي کنيم.
ما اگر در پرده و با کنايه از ناگفته هاي رهبري ميگيم و فرياد ميزنيم فقط زبان حالمان با کسانيه که درد نظام و رهبري رو دارن و با اشاره اي ميفهمند که نمي توانيم در برابر نامحرم هر سخني رو به زبان برانيم. ما هتاک نيستيم. بي ادب هم نيستيم. اگر هم در لفافه چيزي گفتيم و ميگيم قرار نيست به هرکسي و با هر ادبياتي پاسخگو باشيم. شما بهتره به همون چندتا کتابي که خوندي دلخوش کني و دست از دفاع از رهبري و نظام
برداري. چون دفاع کردن شما جز تخريب ثمره اي نداره. براي نابود کردن يک عقيده لامز نيست ازش دفاع کنيم بد دفاع کردن بهترين تخريبه.
بنده براي آخرين بار يک فرصت ديگه برا پاسخگوئي به شما ميدم و قسمت پاسخ فيد ميبندم. ( براي بار چندم و اخر) لطفا ديگه با بنده وارد گفتگو نشيد. خوش ندارم با کسي مثل شما طرف گفتگو بشم. در صورتي که بازم ادامه بدين ارتباط شمارو مسدود ميکنم
جناب اينکه بنده بلد هستم يا نيستم هنوز بحثي شروع نکرديم. هذا اول الکلام. شما از آن دسته آدمها هستين که به جز خودتون همه رو کافر ميدونيد و به دنبال اصلاح و تربيت ديگران هستين! غرور کاذب و پفکي علمي شما آنقدر ازار دهنده و شيطنت آميز هست که بعيد ميدونم شما طلبه باشيد و شايد از اخلاق طلبگي چيزي به گوشتون خورده باشه. اگه طلبه باشيد حتما تو حوزه بهتون ياد دادن که هر بحث و مناظره اخلاق و ادابي و نزاکتي
داره که شما ازون بي بهره ايد. در فيدهاي قبلي هم اينو علنا نشون دادين. لذا شما هرچقدر هم بر اين لجاجت و عناد خودتون ادامه بدين همون جواب مي شنويد: به اخلاق و ايمانتون تکيه کنيد نه به علوم کبر آميزو کفر آميز بشري. شمارو ارجاع ميدم به چهل حديث حضرت امام(ره). اخلاق و ادب چيزيه که پيامبر و اشرف مخلوقات کرد نه علم و غرور علمي.
شما و امثال شما که در جامعه کم هم نيستين با جهل مرکب به طول و عرض( اقيانوسها) و به عمق يک سانت فکر ميکنيد دريايي معرفت هستين و دائم دنبال اصلاح بشريت هستين! اول بريد خودتونو اصلاح کنيد بعد مردم. بنده با کسي مثل شما به هيچ عنوان سر موضوعاتي مثل اين فيد بحث نميکنم. اگه دنبال بحث هستين بيائيد کمي درباره سيره و روش و منش اخلاقي پيامبر مذاکره کنيم. شايد خيري به دنيا و آخرتتون برسه. ضمنا نگفتين چرا به
نگفتين چرا به رهبري توهين کردين؟
حالا نوبت شماست که بگيد: چرا دلواپسان نظام و انقلاب( که رهبري هم جزئشون هستن) معرض ، عقده اي و ....هستن؟
چرا به رهبري توهين کردين؟
به نظرم مطلب بنده خيلي روشن و واضحه و نيازي به شرح و تفسير نداره
چرا به رهبري توهين کردي داداش؟ چرا به بعضيها که شامل رهبري همه ميشه صفت عقده اي دادي؟ مگه شما وکيل وصي رهبري هستي؟
مگه شما از طرف رهبري اجازه گرفتي که بر خلاف نظر صريح ايشون به بعضي دلواپسان بي حرمتي کردي؟
البته شما ظاهرا وکالت تام از طرف رهبري دارين که اول ميائيد و با گستاخي تمام همه رو يه کاسه کرده به باد اهانت و ميگيريد بعدش که مي بينيد افتضاح بالا آوردين و دستون رو ميشه ميزنيد زيرش شروع ميکنيد به حرفتون حاشيه زدن!!! شما اگه به رهبري احترام ميزاشتين و حرف رهبري مي فهميدين بر خلاف نظر ايشون به دلواپسان بي حرمتي نمي کردي
رهبري مطلقا از دلواپسان دفاع کردن حتي از اونائيکه به ظن غلط شما دولت خائن ميدونن( که البته رهبري دلواپسان تمجيد کردن و نقد نه تبعيض کنن کلام رهبري آن هم براي تخريب و سوء استفاده مثل شما)
عرض کردم اين شما هستين که داريد کلام رهبري به جائي مي بريد که دلتون ميخواد. مشکل شمارو گفتم. اول بريد ادبياتتون درست کنيد بعد به فکر اصلاح امت باشيد.
اول ميائيد به کلام رهبري حاشيه ميزنيد بعدش زمينه رو برا توهين آماده ميکنيد؟ جالبه. حکايت شما حکايت تکفيريهاست که اول طرف تکفير ميکنن و کفرش ثابت ميکنن بعدش خونشو حلال!
شما به چه حقي به کلام رهبري حاشيه ميزنيد ايشون کي گفتن توهين به بعضي دلواپسان جايزه؟ ايشون مگه به شما اجازه رسمي و کتبي دادن؟ اين تمرد شما از کلام رهبري و حتي زير سوال بدرن خواست و نظرشون چه معني ميده؟
ميخوام بدونم هدفتون از اين لجاجت و عناد بي منطق و بي دليلتون چيه؟ اصلا بنده نمي خوام با شما بحث کنم کيو بايد ببينم؟ بنده نميخوام به سوالات موزيانه و شيطنت آميز شما جواب بدم کيو بايد ببينم؟ حرفم روشنتر از ايم ديگه نميتونم بيان کنم حله؟ ميتونيد تشريف ببريد سراغ يکي ديگه که حرف و منطق و ادبيات شمارو قبول داشته باشه! حرفتون روش اثر داشته باشه!
رهبري کجا گفتن به مخاطب توهين کنيد؟ رهبري کي گفتن بي رحمتي به برخي دلواپسان( که شامل رهبري هم ميشه) جسارت جايزه؟ روشنه؟ بازم بگيد کپي پست!
اين حق به جانب جلوه دادن خودتون( که البته از طرفندهاي نخ نماست برا منفعل کردن و عقب راندن مخاطب) خيلي خوشمزه هستش! نشون دادين علاوه بر لجوج بودن و بي ادب بودن و بي منطق بودن بامزه هم هستين.
ميخوام زحمت کم کنيد. تا بعدا نيائيد بنده رو متهم کنيد به فرار از بحث! لطفا بريد سراغ اصلاح و تربيت يکي ديگه داداش! آدرس اشتباه اومدين. اوني نيستم که شما فکر کردين.
خب ديگه کاري نداريد؟ ظاهرا شما اصرار داريد که بنده رو اصلاح و تربيت فرمائيد! نه اينجا کانون اصلاح و تربيته نه شما هم استاد اخلاق! بهتره جلسات بعد اصلاح و تربيت بذاريد برا بقيه منحرفين! چطوره؟
حالا اين سوال 100 بار بار تکرارم رو ج بديد: "رهبري کجا تصريح دارن که به دلواپسان (با قيد و حاشيه "بعضي") توهين کنيد؟
شب بخير جناب اصلاح تربيت :) بريد بخوابيد شايد تو خواب جواب بهتون الهام بشه :)
چراغ جادو
علي در کلبه درويشي
رتبه 9
189 برگزیده
1264 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
علي در کلبه درويشي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله تير ماه
vertical_align_top