چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ شايان 
بنام خداوندگار نيک
درودميفرستم به پيشگاه مقدس حضرت وليعصر(عج) يگانه منجي عالم بشريت
ودرود ميفرستم به روح بلند و اريايي کوروش بزرگ مايه افتخار هر ايراني
برادر عزيز. درود ميفرستم به توکه انقدر شجاع بودي که پاسخ حرفم را دادي
حال ميخواهم ببينم ايران که نخستين تمدن .نخستين قانون . نيکوترين
اخلاق ها .نخستين مردم خداپرست و نخستين زنان با حجاب را دارد
بايد از عربستان اخلاق برخورد با مفاخر را بياموزد!!!! عربستاني که 124000 پيامبر الهي بر ان ها نازل شده هنوز هم که هنوزه به تمدن نرسيده است .عربستاني که نخستين ملت لواط گر بودند .عربستاني که نخستين مردمي بودند که فرزندکشي ميکردند .عربستاني که نخستين انسان هاي سگ خوار و ميمونباز بودند....!حال شما برادر عزيز کشوري که مخترعان. شاعران . حاکمان .و انسان هاي ازاداش همواره سرنوشت دنيا را رقم زده و عوض کرده اند با عربستان و مفاخرش مقايسه ميکنيد..! حرف اخر: ما ايرانيان ازاسلام نابمان شجاعت ها رشادت ها و غيرت ها بهتر اموختيم نه خدا پرستيمان را ..
اين حرف را سنگ نوشته ها و اثار باستانيمان نميگويد اين حرف را تمامي ساکنان زمين به خوبي ميدانند .الا خودمان . خدايتان نزديکتان باشد
.منتظر پاسختان هستم
پاسخ

سلام. دوست عزيز! از مفاخر گفتي يادتان رفت بگوييد همه اين مفاخر پس از نزول اسلام بر عربستان و اعراب به قول بي تمدن و وحشي بود يا قبل از آن؟ ونقش اعراب مسلمان در نجات ملت مظلوم ايران از دست شاهان ظالم ( که حتي اجازه خواندن و نوشتن در آن مختص خاندان پادشاهي بوده) چقدر بوده؟. اگر تمدني که شما از آن تعريف و تمجيد مي کنيد( اگر قبل از اسلام غير ستونهاي کاخ هاي ستم پادشاهان ايران اثري ، کتابي، دانشمندي سراغ داريد حتما بنده را راهنمايي بفرماييد تا شايد از اين جهل و غفلت بزرگ خارج شوم) اينهمه ظرفيت و استعداد داشت چرا خداوند متعال اسلام را در عربستان بي تمدن و وحشي نازل کرد؟ وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآنًا أَعْجَمِيا لَقَالُوا لَوْلَا فُصِّلَتْ آياتُهُ أَأَعْجَمِي وَعَرَبِي قُلْ هُوَ لِلَّذِينَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاءٌ وَالَّذِينَ لَا يؤْمِنُونَ فِي آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَيهِمْ عَمًى أُولَئِكَ ينَادَوْنَ مِنْ مَكَانٍ بَعِيدٍ(فصلت/44)هرگاه آن را قرآني عجمي قرار مي‌داديم حتما مي‌گفتند: «چرا آياتش روشن نيست؟! قرآن عجمي از پيغمبري عربي؟!» بگو: «اين (کتاب) براي کساني که ايمان آورده‌اند هدايت و درمان است؛ ولي کساني که ايمان نمي‌آورند، در گوشهايشان سنگيني است و گويي نابينا هستند و آن را نمي‌بينند؛ آنها (همچون کساني هستند که گوئي) از راه دور صدا زده مي‌شوند!»