پيام
طب سنتي@
92/12/16
يار و ياور
ناصبي با صاد درسته@};-
علي در کلبه درويشي
ممنون يار و ياور @};-
علي در کلبه درويشي
ناصبي نيست؟! شما اشعار ايشونو درباره امام حسين و امامت خوندين يا نه؟ ديدگاه ايشونو درباره شيعه و تشيع خوندين يا نه؟
علي در کلبه درويشي
اين بيان اکنون چو خر بر يخ بماند *** چون نشايد بر جهود انجيل خواند
کي توان با شيعه گفتن از عمر *** کي توان بربط زدن در پيش کر
علي در کلبه درويشي
ايشون شيعه رو با يهود مقايسه ميکنه اين معناش چيه؟ پيروي از علي و آل علي رو مساوي با جهود ميدونه
علي در کلبه درويشي
ناصبي بودن در معناي خاص آن کسيکه اهل بيت صب کنه يعني ناسزا بگه و...اما در بعد ديگري طبق نظر اهل بيت اينها به خاطر اينکه ولايت اهل بيت انکار ميکنن بلکه با طرح ولايت غير اهل بيت در برابر ولايت اهل بيت ناصبي و دشمن خدا و اهل بيت محسوب ميشن بخونيد:
علي در کلبه درويشي
من ذکر عنده الصوفية و لم ينکرهم بلسانه و قلبه فليس منا، و من انکرهم فکّانما جاهد الکفّار بين يدي رسول الله.(هر که صوفيه نزد او ياد شود و آنها را با زبان و قلب رد ننمود پس او از ما نيست، و هر که آنها را رد نمايد پس مانند آنستکه در پيشگاه حضرت رسول خدا (ص)، با کفار جهاد کرده باشد.)
و به مقتضاي آيه شريفه سوره مجادله لا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ
علي در کلبه درويشي
و به مقتضاي آيه شريفه سوره مجادله لا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ (قومي را نمييابي که حقيقتا مومن به خدا و روز قيامت باشند ولي مودت «دشمنان خدا» را داشته باشند.)
علي در کلبه درويشي
7/1: انکار روايات متواتر ائمتي اثني عشر:
پس به هر دوري وليي قائم است *** تا قيامت آزمايش دائم است
پس امام حي قائم آن ولي است *** خواه از نسل عمر خواه از علي است
علي در کلبه درويشي
دشمني از اين بالاتر که اصل حقانيت و ولايت اهل بيت که مختص خاندان اهل بيت انکار کني و بگي از نسل عمر هم ولي هم قابل قبوله
علي در کلبه درويشي
ايشون شيعه رو با وصف رافضي خطاب ميکنه که ناصبيها اين تعبير درباره شيعه به کار بردن ببينيد: مولوي – ديوان شمس – غزليات – غزل شماره 2175
گر رافضيي باشد از داد علي در ده
ور ز آنک بود سني از عدل عمر برگو