سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 1686554

  بازدید امروز : 22

  بازدید دیروز : 67

کلبه بصیرت

 
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: مهدی ::: یادداشت ثابت - سه شنبه 92/3/15::: ساعت 1:46 صبح
پژوهشی در تعارض ذاتی حاکمیت ولایت الهیه با تکنوکراسی؛
تکنوکراتها، مانع اصلی تحقق اوامر ولی فقیه در حکومت اسلامی
اما سوالی که اینجا به شدت خودنمایی میکند این است که چرا در حکومت ولایی پایه گذاری شده بر روی خون پاک ترین بندگان خدا و مدافع توحید و عدالت و معنویت باید کار به جایی برسد که ولی فقیه به عنوان پرچمدار جبهه حقیقت؛ آنگونه مظلومانه در محاصره «آقایان تکنوکرات» دچار شود که حتی ساده ترین اوامرش – یعنی نفی اقتصاد تک محصولی – به لبخند تمسخر و انکار ایشان مواجه شود؟ زیرا حاکمیت ولایت فقیه به معنای حاکمیت ولایت الهیه تعارض ذاتی و ماهوی با حاکمیت تکنوکراتها به معنای حاکمیت ولایت اولیاء شیطان دارد.
کد خبر: 125295
تاریخ: 27 فروردین 1392 - 12:05
سرویس سیاسی پایگاه 598، علی میثمی تهرانی*/ «ما باید اقتصاد خودمان را از نفت جدا کنیم؛ دولتهای ما در برنامه‌های اساسیِ خودشان این را بگنجانند. من هفده هجده سال قبل به دولتی که در آن زمان سر کار بود و به مسئولان گفتم کاری کنید که ما هر وقت اراده کردیم، بتوانیم درِ چاه‌های نفت را ببندیم. آقایانِ به قول خودشان تکنوکرات لبخند انکار زدند که مگر می‌شود؟! بله، می‌شود؛ باید دنبال کرد، باید اقدام کرد، باید برنامه‌ریزی کرد. وقتی برنامه اقتصادی یک کشور به یک نقطه? خاص متصل و وابسته باشد، دشمنان روی آن نقطه? خاص تمرکز پیدا می‌کنند.» (امام خامنه ای، سخنرانی ابتدای سال 1392 در حرم مطهر رضوی)

خاطره تلخ فوق – که به احتمال قریب به یقین یکی از هزاران درد دل امام غریب امت است – اشاره ای ظریف به یکی از اصلی ترین موانع جریان ولایت الهیه در حکومت دینی؛ یعنی «تکنوکراسی»(Technocracy)  است. جهت تبیین بهتر این مساله به جاست نخست نگاهی اجمالی به این اصطلاح گردد.  

اصطلاح تکنوکراسی یا فن سالاری در سال 1919 م توسط مهندس ویلیام هنری اسمیت، نویسنده آمریکایی، در کالیفرنیا ابداع شد و وی با ساخت آن پیشنهاد «حکومت کارشناسان فنی» را نیز ارائه کرد. هواداران فنسالاری پس از جنگ جهانی اول به مطالعه وضع اقتصادی ایالات متحده آمریکا پرداختند و یکی از ایشان به نام هووراد اسکات با نوشتن کتاب «مهندسان و سیستم قیمت» اصطلاح تکنوکراسی را رواج داد. این اططلاح در دهه 1960 در فرانسه گسترش یافت و فرانسویان آنرا ادامه نظریات فیلسوف فرانسوی سن-سیمون می دانستند. (ر.ک: دانشنامه سیاسی، داریوش آشوری، 2-22) 



تکنوکراسی که از واژه «تکنیک» یا فنّ می‌آید به معنی حکومت کارشناسان و دانایان فنّ یا «فن سالاری» است و عناصر تشکیل دهندة این نوع حکومت‌ها را تکنوکرات می‌گویند. تکنوکراسی پدیدة جدیدی است که با پیشرفت علوم و فنون و نقش روزافزون دانش و تخصّص در کار حکومت به وجود آمده و در بسیاری از کشورهای پیشرفته تکنوکرات‌ها یا دانان فنّ؛ بدون توجه به عقائد سیاسی و خصوصیات طبقاتی آنها حسّاس‌ترین و مهمترین کارها را به دست خود گرفته‌اند. 

در واقع با پیشرفت دانش و فنّ، عقائد سیاسی اشخاص تحت الشعاع علم و تخصّص آنها قرار می‌گیرد و حزب یا احزابی که با به دست آوردن اکثریت در پارلمان «مجلس» حکومت را به دست می‌گیرند، در کار حکومت و اموری که به تخصّص نیاز دارد از افراد غیرحزبی و حتّی اعضای متخصّص حزب مخالف استفاده می‌کنند. (فرهنگ جدید سیاسی، محمود مهرداد، ص 38) یعنی اصلی ترین وصف این نوع حکومت کافی دانستن تخصص و بی اعتنایی کامل به تعهد است. البته این نوع حکومت حتی در دنیای غرب نیز با تردیدهای جدی مواجه بوده و هست. زیرا بیشتر تحلیل‌گران اجتماعی هرچند می‌پذیرند که در جوامع پیشرفتة صنعتی نقش متخصصان گسترش یافته است ولی تردید دارند که حکومت صاحبان فن بتواند جانشین نظم سیاسی شود. (فرهنگ اندیشة نو، اولیور استلی برس و آلن بولک، ترجمه گروه مترجمان، ص 586) 

اما با وجود این مخالفتهای مبنایی باز هم  تکنوکراسی روز به روز وسعت یافت تا جائی که امروزه همگان شاهد ظهور پدیده‌ای به نام «تکنوپولی» یا همان انحصارگری جهانی تکنولوژی هستیم. تکنوپولی در حقیقت، تکنوکراسی غلبه یافتة مستبد و بلامنازع است. این امپراطور، همان تکنوکراتی است که اینک حاکم تمام عیار است. در حال حاضر اولین امپراطور تکنوکراسی آمریکا است و به همین علت است که دیدة نگران آمریکا متوجه ژاپن و معدودی از کشورهای اروپائی است که در مرحلة انتقال به تکنوپولی و کسب عنوان آن هستند.(ر.ک: تکنوپولی، تسلیم فرهنگ به تکنولوژی، نیل پستمن، ترجمه دکتر طباطبایی، صص 39 ـ 71) 

***
روشن است که حاکمیت تکنوکراتها در تمدن مادی غرب – بخوانید توحش افسارگسیخته کفّار – بر پایه ثمرة ده ها سال حرکت علمی در جهت مادی – بخوانید جهل متراکم کارآمد- ثمره ای جز نظم نوین جهانی – بخوانید ظلم منظم بین المللی- و از دست رفتن تمامی مقدسات و اعتقادات آنها و پذیرش جامع و مانع ولایت اولیاء طاغوت و نفی مطلق بندگی خدا نداشته است. به تعبیر لطیف "نیل پست من" در همان کتاب جالب تکنوپولی  « بر روی تَل این مفاهیم مقدس ویران شده و بر بالای این مخروبه انسانیت، بدون تردید یک چیز مشاهده می‌شود و عینیت تام دارد، یعنی: "تکنولوژی" » (همان، ص273). امری که میتوان آن را از عظیم ترین مکرهای شیطان در طول تاریخ بشریت دانست.

اما سوالی که اینجا به شدت خودنمایی میکند این است که چرا در حکومت ولایی پایه گذاری شده بر روی خون پاک ترین بندگان خدا و مدافع توحید و عدالت و معنویت باید کار به جایی برسد که ولی فقیه به عنوان پرچمدار جبهه حقیقت؛ آنگونه مظلومانه در محاصره «آقایان تکنوکرات» دچار شود که حتی ساده ترین اوامرش – یعنی نفی اقتصاد تک محصولی – به لبخند تمسخر و انکار ایشان مواجه شود؟ 

با پیگیری جواب این سوال به این نکته مبنایی تری می رسیم که اسلامی که بر نفی شرک و ولایت غیر خدا بنا گذاشته شده است؛ هرگز اجازه نخواهد داد که تکنولوژی و صنعت مادی محور نظام سیاسی – اقتصادی آن شوند. زیرا این امر ثمره ای جز نابودی فرهنگی اسلام ناب محمدی (ص) نخواهد داشت. اگر هم در برهه ای این اتفاق افتاد باید آن دوره را دوره دور شدن از اسلام و انقلاب دانست. زیرا حاکمیت ولایت فقیه به معنای حاکمیت ولایت الهیه تعارض ذاتی و ماهوی با حاکمیت تکنوکراتها به معنای حاکمیت ولایت اولیاء شیطان دارد. پس همانگونه که توحید با شرک هرگز جمع نخواهد شد، ولایت فقیه و نظام امامت نیز امکان جمع شدن با تکنوکراسی و تکنوپولی و نظام حاکمیت اهواء مقنن ندارد. 

علاوه بر اینکه امروز توده های ده ها ملیونی بصیر و صبور در این آب و خاک به خوبی فهمیده اند که راه عزت و سربلندی، نه تعظیم تکنوکرات منش به تمدن غرب، که استقامت و پایداری بر مسیر تولد کارشناسی اسلامی – ایرانی در دهه عدالت و پیشرفت برای تحقق تمدن نوین اسلامی است. 

طنز تاریخی است اگر امروز و در دنیای معاصری که «آقایان تکنوکرات» در جای جای تمدن منحوس غرب - به علت مشکلات بنیان افکن اقتصادی موجود - مورد اعتراض روز افزون توده های نود و نه درصدی قرار میگیرند؛ برخی در داخل کلید حل مشکلات ایران عزیز را در گرو اعتماد دوباره به این «بی سوادهای پرادعای ناکارآمد ذلیل وطن فروش» بدانند. همان بی بصیرتانی که باعث نگرانی امام امت و طرح هوشمندانه این خطر برای خواص جبهه انقلاب شده اند. 

نکته دیگری نیز از فرمایشات رهبری فرزانه استنباط می شود و آن اینکه علت اصلی موفقیت دشمن غدار در برخی از اهدافش از این تحریم های وحشیانه برای فشار آوردن به مستضعفین حامی انقلاب، نه پایداری دولت کنونی بر شعار های انقلاب که سنگ کج اولی است که «آقایان تکنوکرات» در نظام اقتصادی این کشور بنا گذاشته اند و با عدم توجه – و احتمالا عدم درک – عمق استراتژیک اوامر فرماندهی کل قوا باعث استفاده دشمن از این غفلت جهت ضربه زدن به ایران انقلابی شدند. اشتباهی که اگر از روی جهل بود نمایانگر بی لیاقتی برای تصدی دوباره مقدرات این کشور است؛ و اگر خدای نکرده از روی عمد بوده سزاوار محاکمه انقلابی و مجازات درخور ایشان. 


* حجت الاسلام علی میثمی تهرانی، دانش آموخته سطح چهار حوزه علمیه قم و پژوهشگر فلسفه و کلام
منبع: سایت 598

 
نویسنده: مهدی ::: یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/3/10::: ساعت 12:59 صبح
حجت الاسلام بجانی دیروز در جلسه هم اندیشی جوانان حزب الله؛

سید مجتبی خامنه ای
هجمه به آقا مجتبی فقط برای ضربه زدن به ولایت است. بنده از سه ماه قبل در سخنانم هشدار دادم ولی رسانه هایی هم که حتی سخنان حقیر را گاها منتشر می کردند سانسور کردند . دشمنان برای از پای در آوردن خیالی خود می خواهند ایشان (سید مجتبی ) را در زیر خمپاره های جنگ و نرم قطعه قطعه کنند.
"عماریون"- حجت الاسلام بجانی در جلسه هم اندیشی جوانان حزب اللهی در پاسخ به سئوالی در مورد فرزند دوم مقام معظم رهبری ،با انتقاد از کوتاهی خواص گفت: هجمه به آقا مجتبی فقط برای ضربه زدن به ولایت است. بنده از سه ماه قبل در سخنانم هشدار دادم ولی رسانه هایی هم که حتی سخنان حقیر را گاها منتشر می کردند سانسور کردند . دشمنان برای از پای در آوردن خیالی خود می خواهند ایشان (سید مجتبی ) را در زیر خمپاره های جنگ و نرم قطعه قطعه کنند. 
جریان خبیث انحرافی نیز آغاز گر این مرحله از فتنه است. سال 88 نام مجتبی در بخشی از فتنه ها برای هجمه مورد تخریب قرار می گرفت اما در این فتنه که از بهارش پیداست در تیررس هجمه های ناجوانمردانه قرار داده اند. 
من نمی دانم چرا برخی از بزرگان ساکتند؟ این خود بخشی از فتنه 92 است اول فتنه با این همه از ساکتین فتنه؟ آیا باید خود سید یا حضرت آقا چیزی بگویند؟ 
دشمن توپخانه خود را دقیقا متوجه سید مجتبی خامنه ای کرده است. صدای آمریکا، بی بی سی ، من و تو ، منافقین و دهها شبکه ماهواره ای دیگر خمپاره اندازها و توپخانه هایشان ایشان را می زنند و ما نظاره گریم؟ آنان آنقدر حرفه ای عمل کرده اند که برخی ها نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند. 
بجانی در پاسخ به اینکه فرزندان مقام معظم رهبری در امور دخالتی دارند یانه گفت: چنانچه می گویند اینان هیچ دخالتی ندارند و چنین است ولی بنده می گویم که یاری ولایت آیا عیبی دارد؟ اینان هم یک بسیجی است خودش هم رزمنده بسیجی . آیا ایشان حق ندارند حتی به اندازه ما حزب اللهی ها و بسیجیان نگران نظام و انقلاب باشند؟ مردم اتفاقا از پسری راضی هستند که پدرش را در راه حق یاری کند. مخصوصا آذربایجانی ها عاشق پسران غیرتمندند. حضرت ابوالفضل چرا در آذربایجان محبوبیت خاصی دارد چون غیرتش و جوانمردی اش زبانزد عام و خاص است. چرا جناب علی اکبر محبوبیت تاریخی دارد؟ چون تا آخرین لحظه در رکاب پدر که امام مسلمین بود جهاد کرد و شهید شد. اما زمانی که یاران امام شهید شدند و نوبت به جوانان بنی هاشم رسیده بود. ما ها که نمرده ایم و زنده ایم چرا دشمن به دنبال قطعه قطعه کردن فرزندان ولی امر مسلمین است؟ این توطئه ایست که برخی پدرهای حاضر در جریان نفاق کلید آن را زده اند. همان آقا زاده ای که برای فتنه انگیزی با قرار وثیقه آنچنانی کنار پدرش است تا به همراه پدر سر حسین را به دجال جهانی تحویل دهد . همانهایی که به این انقلاب خیانت کردند و می خواهند برای انتخابات باز برگردند نیاز دارند تا امام ما را تخریب کنند . امام خامنه ای را که مردم بهتر از ایشان می شناسند و سخنانشان در تخریب امام خودشان را تخریب می کند، پس چاره ای ندارند تا پاره تن امام را تخریب کنند. چون مردم با این چهره مهذب و علمی آشنا نیستند پس تا مردم آشنا شوند شاید برخی ها تحت تاثیر قرار گیرنذ؟ 
بجانی ادامه داد: دشمن خود شروع کرده است من از رسانه ها و شخصیتها انتظار دارم تا مردم را تبیین گری کرده و چهره واقعی ایشان را برای مردم نشان دهند . اما بنده بعنوان یک طلبه و عضوی از جامعه حزب اللهی به راس جریان نفاق هشدار می دهم که ما نیز با تطبیق و مقایسه رسانه ای فرزندان آقا با آقا زاده جریان نفاق پشت پرده این تخریب ها را افشا خواهیم کرد. و این امر اتفاقا در تحکیم اتحاد نقش یسزایی دارد و منافی آرامش و وحدت نیست.

 
نویسنده: مهدی ::: یادداشت ثابت - دوشنبه 92/3/7::: ساعت 3:1 عصر

صدقه گرفتن افتخار نیست ، صدقه دادن افتحار است!!!

 

آقای روحانی گفتید: می دانید مجلس این را از کی شروع کرده است؟ از برنامه دوم و سوم

گفتید: صدقه گرفتن افتخار نیست ، صدقه دادن افتحار است. من کاری می کنم که دولت دستش را به مردم دراز خواهد کرد

 

احسنت به صداقتتان! عالی بود!
اما نگفتید: چرا در آن دوران کسی شجاعت دادن همین 45000 هزار تومان را نداشت! شجاعت اینرا نداشت که جلوی واریز شدن این بودجه کلان بیت المال و به قول شما صدقه! به جیب ویژه خواران بشه. در همان دورانی که دوستان و هم فکران شما و جناح قدرت شما در کشور در عرصه سیاسی حرف اول را می زد! چرا  حالا که کسی غیر از جناح و گروه شما دست به این کار شجاعانه زده ندای مظلومیت و مردم دوستی و  صدقه گرفتن مردم پیش کشیده اید. آن روزها که آقازاده ها از همین پول بیت المال برای خودشان بیت الحال درت کرده بودند کجا بودید؟ حالا که افتخار بریدن دست مفسدین نور چشمی از بیت المال نصیب فردی غیر از شما شده دارید دم از تحقیر مردم می زنید؟ این حق مردم است و وظیفه دولت و حاکمیت که در برابر غارت بیت المال و تصاحب بیت المال به دست عده ای اندک و تافته جدابافته  آن را به  مردم بازگرداند. بله در حال حاضر و با این  ساختار معیوب سیستم اداری و دولتی بهترین راه حل برای تضییع نشدن حق مسلم مردم پرداخت مستقیم پول است چرا که اگر دوباره بخواهیم پول را از طریق چرخه معیوب سیستم اداری کشور به مردم برسانیم همان اتفاقات 30 و اندی سال گذشته بر سر مردم خواهد آمد که عده ای از از همین چرخه معیوب به الاف و الوف رسیدند و عده ای هم محتاج نان شب. اقای روحانی! روحانی باشید و به خاطر رای سنجیده تر صحبت کنید. بگذارید مردم با همین به قول شما صدقه بسازند و با فتنه حاصل از ویژه خواری بعضی نور چشمیها نسوزند!


 
نویسنده: مهدی ::: یادداشت ثابت - دوشنبه 92/3/7::: ساعت 3:11 صبح

«پرسپولیس هورا - استقلال سوراخ» از سوی اسرای عراقی!

 خبرنامه دانشجویان ایران: علی اصغر موذنی جانباز و یادگار دفاع مقدس خاطره زیبایی را  در خروجی وبلاگش "کوچکخانه" قرار داده است که تقدیم می شود:

 «اوائل فتح فاو من و بهترین دوستم، علی ناهیدی، به دلیل عجیبی به مدت یک هفته با هم قهر کردیم. ما دو تا سر تیم های استقلال و پرسپولیس با هم دعوامون شد. من استقلالی بودم و علی پرسپولیسی. یک هفته قبل از عملیات، طبق معمول ما داشتیم برای هم کرکری می‌خوندیم و از تیمهای مورد علاقمون حمایت می‌کردیم که بحث کم کم جدی شد. علی زد به پروین و یک نفس گفت: شیش شیش شیشتایی هاش. من هم کم آوردم و به شروع کردم به بد و بیراه گفتن. بعدهم بیخیال هم شدیم و قهر کردیم. حالا دلم پیش علی مانده بود. از شب قبل و پس از شروع عملیات دیگر علی را ندیده بودم. دلم هزار راه رفت. هی با خودم می‌گفتم نکنه علی شهید یا اسیر شده باشه. نکند بد جوری مجروح شده باشه. ای خدا اگه چیزیش شده باشه، من جواب ننه باباشو چی بدم. دیگه داشتم رسما گریه می‌کردم که دیدم بچه دارند می‌خندند و هیاهو می‌کنند. یکهو شنیدم عده با لهجه ای فارسی‌دار شعار می‌دهند که: « پرسپولیس هورا - استقلال سوراخ!!!» با تعجب سرم را به طرف صدا گرداندم و صحنه‌ای عجیب و باورنکردنی را دیدم. دهها اسیر عراقی پابرهنه و شعارگویان به طرف ما می‌آمدند. پیشاپیش آنها علی، سوار بر شانه‌های یکی از درجه‌دار‌های سبیل کلفت عراقی بود و یک پرچم سرخ را تکان می‌داد و عراقی‌ها با دستور او شعار می‌دادند: پرسپولیس هورا - استقلال سوراخ

  

پرسپولیس هورا - استقلال سوراخ

  

 این اولین و آخرین بار بود که به این شعار حسابی و از ته دل خندیدم و شاد شدم. دویدم به استقبال علی و او هم با دیدن من از شانه‌های آن بدبخت اومد پایین و همدیگر را بغل کردیم و صورت همدیگه را ماچیدیم (بوس کردیم). علی با خنده به من گفت: می بینی اکبر، حتی عراقیها هم طرفدار پرسپولیسند. هر دو غش‌غش خندیدیم. عراقی ها هم که نمی‌دانستند دارند چه شعاری می‌دهند با ترس و لرز فریاد می‌زدند: پرسپولیس هورا - استقلال سوراخ»


 
نویسنده: مهدی ::: یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/3/3::: ساعت 2:40 عصر

کتاب لجنه

 

* واکاوی در لجنه (نقش بهائیان در پیدایش و استمرار رژیم پهلوی)

چهل و نهمین جلد از مجموعه کتاب‌های «نیمه پنهان» با عنوان «واکاوی در لجنه» (نقش بهائیان در پیدایش و استمرار رژیم پهلوی) نوشته خانم مریم صادقی همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، منتشر شد.

نویسنده در مقدمه کتاب می‌نویسد:

«داستان از آنجا شروع شد که یکی از دوستانم در مترو با خانمی مواجه شده بود که سی‌دی مستندی را با موضوع بهائیت به وی داده بودند.

سرتاسر آن تعریف و تمجید ناروا و به دروغ از بهاء و عبدالبها از قول کسانی مانند «ادوارد براون» انگلیسی همراه با شعارهای حقوق بشری جماعت بهایی بود.

دیدن این سی‌دی موجب شد من به این فکر بیفتم که درباره بهائیت و ادعاهایی که در آن سی‌دی مطرح شده بود تحقیق کنم تا برای جوانان و مخاطبانی که با این موضوع آشنا نیستند و ممکن است تحت تاثیر این مطالب دروغ فریب بخورند کتابی پیرامون این مسئله پدید آید.»


در این کتاب روشنگر ابتدا تاریخچه مختصر بهائیت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و بعد به تفاوت فرقه بهائیت و بابی‌ها پرداخته می‌شود و اینکه چگونه عبدالبها وصیت «بهاالله» در مورد برگزیدن جانشین خودش را زیر پا می‌گذارد.

دیگر عناوین کتاب به قرار زیر است:

نگاهی به بیت‌العدل اعظم- شبکه بهائیت و سیاست- نفوذ بهائیان در جریان نهضت مشروطه- فعالیت‌های تروریستی بهائیان- کمیته مجازات- نفوذ بهائیان در نهضت جنگل- بهائیت در عصر پهلوی اول- بهائیت در عصر پهلوی دوم.

نفوذ بهائیان در عرصه مناصب دولتی و نفوذ بهائیان در ارتش و فعالیت بهائیان در عرصه فرهنگ: مدارس و دانشگاه‌ها- فرخ‌رو پارسای- لیلی آهی- محمد باهری- هوشنگ سیحون- احسان یارشاطر- عباس امانت- قاسم اشراقی- رادیو و تلویزیون و مطبوعات...

بهائیان و فعالیت در عرصه اقتصاد: امین امین- حبیب ثابت‌پاسال- هژبر یزدانی- کمپانی نفت- فواد روحانی- مهری آهی- علی‌اکبر فروتن- ذبیح‌الله قربان

بخش اسناد و تصاویر نیز در پایان کتاب آمده است.

کتاب حاضر همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران همراه با 3 جلد دیگر از جدیدترین آثار دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان با نام‌های «راز قطعنامه» (چرایی و چگونگی پایان جنگ تحمیلی)- فریاد ملت (سیری در زندگی و مبارزات آیت‌الله کاشانی)، امپراطوری وحشت (ساواک از آغاز تا پایان) توسط انتشارات کیهان واقع در نمایشگاه کتاب، شبستان اصلی، راهرو 19، غرفه 19 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس 


 
نویسنده: مهدی ::: یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/3/3::: ساعت 2:27 عصر

کتاب راز قطعنامه

«راز قطعنامه» در کمتر از یک هفته به چاپ ششم رسی
کتابی که هاشمی به آن واکنش نشان داد
«راز قطعنامه» در کمتر از یک هفته به چاپ ششم رسید
کتاب «راز قطعنامه» که پرده از علل و چرایی پذیرش قطعنامه 598 توسط حضرت امام خمینی(ره) برداشته است، در کمتر از یک هفته به چاپ ششم رسید. به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، کتاب «راز قطعنامه» با عنوان فرعی «چرایی علل پذیرش قطعنامه 598 و پایان جنگ تحمیلی» نوشته «کامران غضنفری» یکی از جنجالی?ترین کتاب‌های امسال کیهان بود که در غرفه این ناشر در نمایشگاه کتاب عرضه شد. کتاب «راز قطعنامه» جلد 48 از مجموعه نیمه پنهان، یکی از چالش برانگیزترین کتاب‌هایی است که از سوی دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان در اختیار تاریخ‌پژوهان و عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

راز قطعنامه

کامران غضنفری، نویسنده کتاب، تلاش دارد تا پاسخ سؤالاتی را درباره پذیرش قطعنامه 598، از رهگذر رجوع به مستندات و واقعیت‌های آشکار و پنهان به دست آورده و با گردآوری اظهارنظرها و عملکرد افرادی که در آن دوران از حیات سیاسی- اجتماعی برخوردار بودند، خواننده را به کشف حقایق تاریخی رهنمون سازد. به گفته غضنفری دردورانی که مطالب کتاب در بخش پاورقی روزنامه کیهان چاپ می‌شد، هاشمی رفسنجانی نسبت به آنها عکس العمل نشان داده و مطالب و عناوینی را مطرح کرد که در برخی رسانه‌ها منتشر شد. این کتاب اکنون مورد استقبال مخاطبان و کتاب‌خوانان قرار گرفته و در مدت کوتاهی پس از انتشارش به چاپ ششم رسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس


 
 
نویسنده: مهدی ::: یادداشت ثابت - شنبه 92/2/29::: ساعت 11:54 عصر

دم خروس اخلال‎گران بازار سکه و ارز همزمان با ثبت نام هاشمی رفسنجانی بیرون زد!/ حاج‌آقا آمد که دلار ارزان شد تا دلار ارزان شد که حاج‌آقا بیاید!؟ 
حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در ساختمان وزارت کشور و ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، علاوه بر اینکه یکبار دیگر دوقطبی "گفتمان سازش – گفتمان اصیل انقلاب اسلامی" را در عالی‌ترین سطح بازآرایی کرد، زمینه را برای شفاف شدن فضا در زمینه اقتصادی فراهم کرد چنانکه برخی نوسانات در بازار مشخص کرد که چه جریانی مدیریت برهم زدن بازار و فضای اقتصادی کشور را به صورت هماهنگ برعهده دارد و اختلالات ارزی و طلا و سایر محصولات را هدایت می‌کند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از رجانیوز، "منجی نمایی" از رفسنجانی، سناریوی اصلی جریان وابسته به "آقای تکیه‌گاه" است که در دوره‌ قبلی انتخابات، "نجات از تحجر و انسداد سیاسی" به او نسبت داده شده بود و در این دوره از انتخابات قرار است اکبر هاشمی به عنوان "منجی اقتصادی" کشور معرفی شود؛ رویکردی که نگاهی به فضای رسانه‌های نزدیک به این جریان به خوبی قابل مشاهده است.

اجرای نمایش "میام، نمیام" از سوی هاشمی، با نمایش همزمان "انتظار بازار برای حضور هاشمی در انتخابات" تکمیل شد و صحنه اقتصاد سیاسی کشور شاهد یک تئاتر تمام عیار از سوی کانون‌های قدرت و ثروت برای اعطای نشان شوالیه به رفسنجانی بود؛ موضوعی که با اقدام تبلیغاتی برخی صرافی‌ها کلید خورد و با گزارش‌های خبری و یادداشت‌های مختلف در رسانه‌های زنجیره‌ای دنبال شد.

ابتدا برخی سایت‌های خبری با انتشار برخی تصاویر، بازار تهران را در التهاب و هیجان ناشی از علاقه برای حضور اکبر هاشمی در انتخابات و اعلام کاندیداتوری نشان دادند. سپس، روزنامه "شرق" در سرمقاله‌ای با عنوان "لبخند استانبول به هاشمی"، حضور رئیس مجمع تشخیص در انتخابات را "راه نجات اقتصاد ایران" عنوان کرد و این تحلیل، در یکی دو روز اخیر به طور گسترده در رسانه‌های این جریان منعکس و بازنشر پیدا کرد.

دم خروس اخلال گران بازار ارز و سکه



شرق در سرمقاله خود نوشت: "اعلام رسمی نامزدی هاشمی رفسنجانی جان تازه ای به بازار ارز داد. بازاریانی که منتظر حضور هاشمی رفسنجانی بودند با اعلام نامزدی و ثبت نام وی در ساختمان وزارت کشور، با سوت و دست، ورود وی را جشن گرفتند. شادمانی ای که با کاهش نرخ ارز همراه بود. دلاری که صبح با قیمت 3510 تومان پا در معاملات گذاشته بود، بعد از این خبر به قیمت 3450 تومان رسید. ساعت 17:50 دیروز عصر در حالی که صرافان و دلالان بازار به سبک همیشگی در فضای سبز جلوی پاساژ افشاری، واقع در تقاطع خیابان های فردوسی و منوچهری جمع شده بودند، گوش هایشان را تیز می کردند و از تمام مراجع خبری فهرست نامزدهای ثبت نامی را چک می کردند. وقتی خبر ساعت 18 عصر رادیوپیام خبر ثبت نام هاشمی رفسنجانی را مخابره کرد، هسته مرکزی بازار ارز، با کف و سوت، از این حضور انتخاباتی استقبال کردند. بازاریانی که دیروز به خود تعطیلی داده بودند و منتظر این اعلام حضور، دست از معامله کشیده بودند با هیجان این ثبت نام، به کاهش قیمت دلار تن دادند."




هاشمی آمد

اگرچه برنامه و سناریوی جریان فتنه این بود که با طراحی این نمایش، هاشمی رفسنجانی را تنها فردی معرفی کند که قادر به کارگردانی صحنه و مدیریت آن به سوی سامان‌بخشی است اما این سناریو در همان نطفه، نتیجه عکس داد و از یک واقعیت مهم دیگر پرده برداری کرد و آن پاسخ شفاف و صریح به این سوال بود: "چه کسی یا کسانی به طور مستقیم و سازماندهی شده در بازار و اقتصاد کشور اختلال ایجاد می‌کنند و نبض بازار را در اختیار دارند؟"

وضعیت یکی دو روز اخیر در بازار نشان داد که بسیاری از تلاطمات سال‌های اخیر در اقتصاد کشور که منجر به کاهش ارزش پول ملی، بالا رفتن قیمت طلا با وجود پایین آمدن قیمت جهانی و غیره شد، نه نشانه نابسامانی وضعیت اقتصادی کشور بلکه نتیجه دخالت برخی کانون‌های قدرت و ثروت در این زمینه است.

در واقع باید گفت آن چیزی که روزنامه شرق از آن با عنوان "لبخند اقتصاد به حضور هاشمی" یاد کرده، بهبود وضعیت اقتصادی نیست؛ بلکه نشانه‌ای از آن است که دست‌های کانون‌های متصل به اطرافیان حضرت آیت‌الله اندکی از آشفته نمایی در فضای اقتصادی کشور کاسته اند تا به صورت مصنوعی، آنها هم قطعه‌ای از پازل منجی‌نمایی از هاشمی را پر کنند.

به نظر می‌رسد کاندیداتوری اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، تبعات زیادی دارد که یکی از آنها، مشخص شدن عوامل پشت پرده بالا و پایین کردن غیرمنطقی بازار و فضای اقنصادی کشور است تا مشخص شود پشت نام‌هایی مانند "جمشید بسم‌الله" چه ارکان‌ها و استوانه‌هایی حضور دارند که زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند تا در این دریای گل آلود سیاست و اقتصاد، ماهی خود را بگیرند.

منبع: بولتن نیوز 


 
نویسنده: مهدی ::: یادداشت ثابت - شنبه 92/2/29::: ساعت 1:36 صبح

قسمت دوم: امام خمینی(ره): هاشمی اغفال شده است

به هر صورت اصلا قابل قبول نیست که فردی همانند سحابی از گرایشات مارکسیستی مجاهدین خلق مطلع باشد اما فردی همانند هاشمی‌رفسنجانی با وجود روشنگری‌های حضرت امام(ره) از چنین گرایشاتی بی‌اطلاع مانده باشد. سیدحمید روحانی، مورخ و تاریخ‌نگار برجسته انقلاب اسلامی در این باره می‌گوید: «یکی از بزرگ‌‌ترین ویژگی‌های امام(ره) این بود که تحت‌تاثیر فضا قرار نمی‌گرفت و نفوذناپذیر بود. حمایت بعضی از روحانیون از سازمان منافقین و حرکت مسلحانه در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب، نتیجه همین جوزدگی بود. مرحوم سیداحمد خمینی در رنجنامه خود می‌نویسد: «وقتی به نجف می‌رفتم یکی از بزرگان به من گفت به امام بگویید هر چه زودتر گروه مجاهدین خلق را تایید کنید که اگر این کار را نکنید ما عقب می‌مانیم اما امام فرمودند من حاضرم در این آخر عمری در کنج ویرانه‌ای غریبانه بمیرم و برخلاف وظیفه‌ام عمل نکنم». 

شاید در نگاه خوشبینانه ماجرای ارتباط هاشمی‌رفسنجانی با مجاهدین خلق در بوته تفسیر با وجود هشدارهای امام(ره) تنها با واژه سهل‌انگاری در مبانی نظری و دوگانگی در عمل قابل طرح باشد. وحید افراخته یکی از اعضای رده‌بالای سازمان مجاهدین خلق است که ترورهای دهه 50 سازمان را رهبری می‌کرد و پس از دستگیری او با اعترافات داوطلبانه ضربات سهمگینی را بر پیکره سازمان وقت وارد کرد. برای کسی شکی وجود ندارد که مجموع اعترافات وحید افراخته در ساواک بسیار صادقانه بوده است و او بدون کمترین پنهانکاری یا اغراق‌گویی حقایق مربوط به اعضای رده‌بالا، سمپات‌ها و حامیان سازمان را بدون کم و کاست در اختیار بازجویان قرار داده است طوری که در همان هفته اول دستگیری او، اعترافاتش منجر به دستگیری حدود 400 نفر از اعضای تشکیلاتی مجاهدین خلق شد و جالب آنکه دستگیری هاشمی‌رفسنجانی تنها به علت اعترافات وحید افراخته صورت می‌گیرد که به دلیل مقاومت هاشمی در برابر بازجوها وی تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار می‌گیرد. افراخته در لحظات پایانی عمر نیز پای چوبه دار در وصیتنامه‌ای که به دستخط خویش نوشته است مدعی می‌شود اگر اعدامش به تعویق بیفتد حاضر است اعترافات جدیدتری نیز بکند اما ساواک که مطمئن بود او صادقانه هر آنچه را در چنته داشته بیان کرده است بدون توجه به این سخن او را همراه 14 نفر از افرادی که بر اساس اعترافات او دستگیر شده بودند تیرباران می‌کند.

وحید افراخته

وحید افراخته از اعضای ارشد سازمان مجاهدین خلق

 وحید افراخته درباره هاشمی‌رفسنجانی با سازمان مجاهدین خلق! اعترافات بسیار جالبی دارد. او مدعی می‌شود رفسنجانی بارها و بارها به سازمان کمک مالی کرده و همچنین به دلیل اینکه افراد زیادی را جهت جذب شدن به سازمان معرفی کرده است، می‌تواند با معرفی اشخاص به ساواک کمک کند و هاشمی جزو سمپات‌ها و حامیان اصلی سازمان است و عامل نفوذی سازمان در جریان روحانیت است. وحید افراخته در اعترافات خود می‌نویسد: «این فرد (هاشمی‌رفسنجانی) از سمپات‌های مهم گروه در میان آخوندها می‌باشد و حداقل یک‌بار، صدهزار تومان به گروه کمک مالی کرده است. در عین حال از نظر تبلیغ برای مجاهدین در میان مذهبی‌ها و روحانیت یا جمع‌آوری اخبار و اطلاعات کمک‌های دیگر نیز برای گروه مهم بوده و از او به عنوان حلقه رابط مجاهدین با مذهبی‌ها، آخوندها و بازاری‌ها استفاده کرده‌اند. نظر گروه نسبت به او مثبت بود و در زندان مقاومت زیاد کرده، بسیار فعال است. کسی نیست که دست از مبارزه بکشد، از نظر فکری خوب است و نزدیکی زیاد به افکار مجاهدین و مارکسیست‌ها دارد. محافظه‌کار نیست و می‌توان گفت از چپ‌ترین آخوندهاست و به مبارزه مسلحانه کاملا اعتقاد دارد».

 در ادامه اعترافات وحید افراخته از ماجرای دیدار هاشمی‌رفسنجانی با بهرام آرام که یکی از 3 عضو اصلی مرکزیت سازمان است. پرده برداشته و در لابه‌لای اعترافات خویش جمله عجیب‌تری را می‌گوید که تاکنون هاشمی‌رفسنجانی هیچ عکس‌العملی به اعترافات وحید افراخته از خود نشان نداده است که امید می‌رود با بیان حقایق از سوی هاشمی‌رفسنجانی نور تازه‌ای بر وقایع دهه50 بتابد. 

هاشمی

به هر صورت در شرایطی که دیدار با سران سازمان به دلیل شرایط امنیتی حاکم بر مناسبات ارتباطی سازمان به سختی صورت می‌گرفت و به گفته حسن ابراری با وجود اصرار‌های حسن لاهوتی که جزو افراد مورد وثوق سازمان مجاهدین خلق بوده است برای دیدار با مسؤول تشکیلات او چنین دیداری امکانپذیر نمی‌شود اما هاشمی ساعاتی قبل از مسافرت به خارج از کشور به راحتی با بهرام آرام که جزو منفورترین چهره‌های سازمان است در خانه تیمی قرار ملاقات گذاشته و ساعتی را با بهرام آرام درباره موضوع تغییر ایدئولوژیکی سازمان از اسلام به مارکسیست به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد و در پایان دیدار، هاشمی که ظاهرا از توضیحات تشکیلاتی بهرام آرام قانع نشده است از وی می‌پرسد آیا من موضوع تغییر ایدئولوژیکی سازمان را در خارج از کشور اعلام کنم یا نه؟ که بهرام آرام به هاشمی می‌گوید: نه، ما بعدا طی یک بیانیه موضوع را رسما اعلام خواهیم کرد. به هر شکل کاملا روشن است که در عرف سیاسی مبنای شکل‌گیری چنین مذاکرات تشکیلاتی صمیمانه تنها اعتماد متقابل طرفین می‌تواند باشد.


 
نویسنده: مهدی ::: یادداشت ثابت - جمعه 92/2/28::: ساعت 5:0 صبح

 

فتنه 92

بسم الله الرحمن الرحیم

چند دهه از برگذاری اولین انتخابات نظام مردمی و اسلامی ملت ایران می گذرد. اما نه تنها از حساسیت و اهیمت آن به هیچ عنوان کاسته نشده بلکه در هر دوره ای با جلوه ای تازه از مشارکت مردمی مواجه بوده ایم چرا که برگذاری انتخابات در هر کشوری به آزمونی بزرگ برای پویایی اندیشه آن نظام در میان مردم و محکی جدی بر مقبولیت آن در پیشگاه جامعه بین الملل است. 
 این انقلاب زمانی به عرصه جهانی پا نهاد که در دل کشاکش قدرت طلبی دو جناح قدرت جهانی شرق و غرب متولد شد. بگونه ایکه  این دو قطب بزرگ امپرایالیستی جهان با فراموش کردن دشمنی دیرینه در اتحادی استراتژیک برای نابودی این نظام چه در شاخه نظامی و چه در شاخه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی تمامی نیروهای خود بسیج کردند که دفاع مقدس هشت ساله اوج این تقابل بزرگ و گسترده دو ابرقدرت با نظام نوپای جمهوری اسلامی بود.
در داخل نیز بسیاری از خواص (انقلابی یا غیر انقلابی) که پیش از ظهور انقلاب وامدار اندیشه های غربی و شرقی بودند( تقابل اندیشه کمونیستی و سرمایه داری در قالب چپ و راست) و هنوزهم به تئوریهای ماتریالیستی و کاپیتالیستی نجات بخشی در تفکر شرق و غرب چنان  ایمان داشتند که نجات بخش بودن اندیشه های اسلامی برایشان به ایمان و باور عمیق تبدیل نشده بود. اینان که اکثرا وجهه مذهبی و انقلابی داشتند توانستند در ساختار قدرت و مدیریت کشور آرام آرام رخنه کنند و بتوانند افکار التقاطی خود را به نام جمهوری اسلامی در کشور پیش ببرند. در همان ابتداء به دلایل مختلف همین افراد به درجات بالایی از شهرت و وجاهت و شخصیت سیاسی و فرهنگی و اقتصادی دست یافتند به گونه ایکه  توانستند جای پای محکمی را در بخشی از بدنه قدرت  و حکومت دست و پا کنند. 

اینان توانستند با به دست گرفتن شریانهای فرهنگی و اقتصادی و سیاسی کشور( در گلوگاهها) در برابر افکار و اندیشه های مخالف و جریانهای ناب و خالص انقلابی و اسلامی بایستند. بایکوت رسانه ای، نفوذ در نهادها و ارگانها و موسسات دولتی و سیاست گذاری بر اساس خوسته ها و باورهای غیر انقلابی و التقاطی خویش و سنگ اندازی در برابر تصمیمات اصولی و موافق با نیازهای مردمی و انقلابی به آنان فرصت داد تا عرصه را هر چه بیشتر بر مخالفین تنگتر کنند. شاید بتوان با قاطعیت گفت بخش عمده ای از زمینه چینی ها و بستر سازیها برای ترور یاران و مدافعان راستین انقلاب را تسلط همین جریان ها بر ساختار اجرایی فرهنگی و رسانه ای کشور دانست. شهدیانی چون مطهری، بهشتی، رجائی، باهنرو...( که اکثرشان شاگردان بلافصل حضرت امام بودند)اینان که بیشترین مقاومت را در برابر نفوذ این گونه جریانهای التقاطی از خود نشان می دانند را باید اولین قربانیان این توطئه علیه تفکر ناب انقلابی و اسلامی و مردمی دانست. همین تهاجم خاموش برای مهجور کردن و ترور شخصیتی یاران امام و انقلاب، بر میزان آسیب پذیری آنان افزود و انگیزه دشمنان را برای از میدان بدر کردن و ترور فیزیکی و شخصیتی آنان به راحتی فراهم شود. چنانچه با کمی تامل در مبانی فکری گروههای تروریست در آن زمان و اشتراکات بسیارشان با جریانات و گروههای سیاسی طیف قدرت می تواند رمز گشای اسرار زیادی از این توطئه ها علیه نظام و انقلاب باشد. 

با پایان دفاع مقدس و روی کار آمدن  مقام معظم رهبری با افکار پویای انقلابی و اجتهادی  و اندیشه هایی در راستای مطابق اهداف و آرمانهای بلند امام خمینی (ره) سبب شد طیف شیفته قدرت که خود را در برابر رهبری با اندیشه ای جوان و خوش فکر و اما انقلابی و  برخواسته از مکتب امام با پایبندی به همان چارچوب ها و آرمانها و با همان اندیشه های ناب ببیند لذا  آرام آرام خود را برای مقابله ای بزرگ در قالب گروهها و احزاب سیاسی و نفوذ در ساختار مدیریتی و اقتصادی کشور آماده کنند. 

جناح چپ و راست که عمده ترین جریان های سیاسی کشور تشکیل می دادند در عین حالیکه سالهای پس از انقلاب مدام در کوتاه مدت در حال نزاع بر سر تصاحب پستهای مدیریتی کشور در نگاه کلان بودند( ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی) در دراز مدت نیز گوشه چشمی هم به جایگاه ولایت فقیه داشتند که مهمترین آنها را نفوذ باند مهدی هاشمی و تلاش برای قائم مقامی وی را روشن ترین مصادیق این جریان دانست. 

در دوران هاشمی پس از پایان دو دوره ریاست جمهوری وی باز هم از طرف جناح تندور چپ نظیر عبدالله نوری نیز تلاشی صورت گرفت برای ریاست جمهوری مادام العمر هاشمی که این حرکت ناکام را هم می بایست در همین راستا شمرد. در دوران خاتمی نیز با تدارک گسترده حملات برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه، شورای نگهبان، سپاه پاسداران و...زمینه برای فتنه ای جدید علیه رکن اصلی و اساسی نظام یعنی ولایت فقیه ترتیب داده شد. که این هجمه با جریان کوی دانشگاه در سال 78 به اوج خود رسید. تا اینکه زمینه برای روی کار آمدن دولت نهم که بیشترین و نزدیکترین قرابتها را به آرمانهای نظام و رهبری از خود نشان داده بود از خود نشان داده بود بوجود آمد.

فتنه 88 را باید آخرین تحرک جناح قدرت طلب و سرخورده از رهبری و مردم باید دانست. آنان که مدتها به دنبال بهانه ای بودند تا از نظام و مردم عقده گشایی کنند و 30 و اندی سال عقده های فرو خورده شان در تسلط کامل بر ارکان قدرت و سیاست خالی کنند به بهانه یک مناظره تلوزیونی نه تنها از احمدی نژاد که با ایجاد کودتایی خیابانی آخرین تلاش خود را برای به چالش کشیدن سرمایه های معنوی انقلاب به کار بردند. در این جنگ احزاب دشمنان دیرینه و دستان دیروز دست به همان کاری زدند که اسلافشان در ترورهای اوایل انقلاب انجام می دادند. اما اینبار نه در قالب منفقین و مجاهدین و حملات کور و مخفیانه بلکه با سازماندهی گسترده و با راه اندازی آشوب های خیابانی پرده از ماهیت اصلی خود برداشتند. در این میان پیروزی احمدی نژاد قامی بزرگ و موفقیتی اشکار  برای خیل طرفداران حقیقی حکومت اسلامی و نظامی مبتنی بر اسلام ناب بود و نه اسلام آمریکایی.

در این چند سال ریاست جمهوری احمدی نژاد با همه پستی و بلندیهایش و ضعفها و قوتهایش یک چیز بر همگان ثابت شد که جناح چپ و راست و احزاب و گروههای وامدار آنان نظیر کارگذارن، مشارکت، روحانیون مبارز و... دیگر هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند. و همین آنان را به فکر انتقامی دیگر فرو برد. هجمه گسترده رسانه ها نشریات و سایتها در همان سالهای  آغازین دولت  نهم خبر از توطئه ای بزرگ برای کوبیدن اولین دولت خارج از دایره بسته جناح ها وجریانهای سنتی می داد .  در این میان حامیان اصلی احمدی نژاد سر سختانه در برابر هجمه ها ایستادند اما با آشکار شدن  مواضع  سوال  برنگیز احمدی نژاد باز هم عرصه بر حامیان دولت احمدی نژاد تنگتر شد.

سران جناحها که به شدت از مردم و رهبری سرخورده بودند و به دنبال بهانه ای بودند تا انتقام سختی از دولت نهم خصوصا احمدی نژاد و حامیانش بگیرند از فرصت بوجود امده بهترین استفاده را کردند. اما در این میان اتفاقات تازه ای در طیف  حامیان احمدی نژاد و اعضای دولت بوجود آمد. از طرفی موضع انتقادی حامیانشان چون حضرت آیت الله مصباح یزدی و شاگردانشان علیه احمدی نژاد تندتر شد و رفته رفته از دولت فاصله گرفتندو از طرفی هم بخشی از اعضای دولت که به شعارها و آرمانهای اصیل و انقلابی دولت احمدی نژاد دل بسته بودند در برابر رفتارهای غیر اصولی احمدی نژاد در برابر رهبری و مراجع قانونی به نشانه اعتراض از بدنه دولت جدا شدند و یا از اخراج شدند.

همین تغییر و تحولات سبب شد تا جریانی جدید و مستقل و اصیل از دل این دو حرکت اعتراضی بوجود بیاید. طیف حامیان دولت نهم به رهبری حضرت آیت الله مصباح و طیف جدا شدگان از دولت. جبهه پایداری را باید از این لحاظ بهترین و خالصترین جریان متولد شده از دل جریانهای انقلابی دانست. از آن جهت که به هیچ گروه و جناح و جریان سنتی قدرت و ثروت و ابسطه نبود و از طرف دیگر خود را وامدار نظام و انقلاب و رهبری می دانست. از همه مهمتر اینکه اینان بر گرد کسی جمع شدند که وفادارترین و پایدارترین شخصیت های انقلابی نسبت به رهبری دانست. محبوبیت حضرت آیت الله مصباح در میان قشر جوان از زمانی آغاز شد که وی با سیره اخلاقی خاص خودشان و با صراحت و شجاعت مثال زدنی به دفاع از مبانی نظام و انقلاب پرداختند که در هر دو فتنه مهمترین نقش را برای خنثی کردن نقشه های جریان برانداز ، بر عهده داشتند. آن هم دادن بصیرت و آگاهی نسبت به ریشه ها و ماهیت فتنه بود.

  فتنه گران سالها به دنیال این بودند که اهداف والای انقلاب را در قالبهای تنگ حزبی و گروهی کانالیزه کرده و آن را در قالب قدرت نامحدود سیاسی برای عده ای خاص مصادره کنند.و یا به عبارتی نظام و انقلاب را به نفع اهداف و اغراض شخصی هدایت کنند.. اما به ناگاه و ناباورانه شاهد تولد مطهری دیگری بودند که اعتماد جوانان نخبه و وفاردار به رهبری را بر عهده گرفته است و  به مرکزیتی برای تشکیل جبهه ای جدید در کنار رهبریو در برابر آنان تبدیل می شود.. کسیکه  عَلم انقلاب و نظام را  با سبک و سیاق و سیره هم رزمان سابقش چون: شهید مطهری... بالا برده است. با همان شجاعت، با همان صلابت، با همان بینش و بصیرت، با همان حریت و غیرت، با همان تیزبینی و درایت، با همان تفکر منشعب از اسلام ناب و ولایت،...
همین باعث شد تا آنان از ایشان به شدت احساس خطر کنند چرا که کانون قدرت جدیدی از تفکر انقلابی در کشور شکل گرفته است که هیچ تعهدی نسبت جریانهای التقاطی و مدرن و کهنه و نو غیر انقلابی ندارد.

لذا موج تهمت، افتراء، ترور شخصیت، توهین،...از طرف چپ و راست، اصول گرا و غیر اصول گرا، دیندار و بی دین، خودی و غیر خ ودی،...علیه ایشان آغاز شد. آغاز انتخابات 92 ریاست جمهوری بازهم در دل خود حوادث دیگری را به دنبال خواهد داشت چرا که هجوم گروهها و طیفهای مخلف برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد با با پایان دولت نهم و دهم  این گروهها و جناح ها با این تصور پا به میدان گذاشته اند تا در هر دو شکل آن( یعنی چه پیروزی و چه شکست در انتخابات) بار دیگر با برپایی فتنه دیگری نظیر فتنه 88( در صورت محیا بودن شرایط) آخرین تیر خود را به سینه نظام و حامیان حقیقی آن شلیک کنند. در این میان سهم حضرت آیت الله مصباح و جبهه پایداری بیشتر از جریانها و گروهای دیگر خواهد بود چرا که
 1. به خاطر قرابتی که به آرامنها و ایده آلهای دولت نهم دارند
 2. هنوز هم خطر روی کار آمدن احمدی نژاد دیگری( با شرایط و نقاط قوت بهتر) وجود دارد
 3. کانون قدرتی جدیدی را که در برابر آنان در حال شکل گرفتن است به اشکال مختلف نابود و یا تضعیف کنند
 4. به قدرت رساندن فردی غیر از تفکر جبهه پایداری مهمترین گزینه آنان خواهد بود چراکه حتی اگر فرد مورد نظر آنان نیز پیروز نشود با ز هم امکان آن خواهد بود تا با کاندیداهای منعطف تر و محافظه کار بتوان به شرایط مطلوب آنان در سالهای گذشته عقب گردی منفعلانه داشت.
 5. با روی کار آمدن فردی غیر از تفکر جبهه پایداری روند حرکت عدلت طلبانه مردم و رهبری برای استقرار حکومتی اسلامی و آرمان خواهانه سست و یا متوقف خواهد شد چرا که در دولت نهم پیوند عمیقی میان مردم و نظام و حاکمیت بوجود آمد و مردم از طرفی به جایگاه ولایت فقیه ایمان آوردند و از طرفی دیگر نسبت به جریانهای مخالف و یا زوایه دار نسبت رهبری دید گاهی منفی پیدا کردند. با این شرایط گسستن این پیوند معنوی و عاطفی مبارک میان حاکمیت ولایت فقیه و مردم، اولین و مهمترین استراتژی کانون قدرت و ثروت خواهد بود. 

 


 
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

نسیم معرفت
سید احمد قتیل زاد
عاشق آسمونی
EMOZIONANTE
رز صورتی
upturn یعنی تغییر مطلوب
سیب سرخ
دانشجو
به سوی فردا
دیار عاشقان
مهربانترین
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال
در انتظار آفتاب
فرهنگی هنری و عامیانه
اهل البیت[علیهم السلام]
بانوی دشت رویا
در سایه سار ولایت
دلنوشته های قاصدک
به سوی نور
دلتنگ...
دل نوشته ها
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
عطرظهور
آخرالزمان و منتظران ظهور
لیلای بی مجنون
قاصدک

اظهرالمن الشمس
هشتمین ستاره
برادرم ... جایت همیشه سبز ...
تنها مثل مادرم
مطلب جالب و خواندنی
alone
ஜ کــــــــلبه ← اف1 ஜ
*** سلام ***
فرج نزدیک است
نظرمن
جاده های مه آلود
قیدار شهر جد پیامبراسلام
عصر پادشاهان
سر فراز باشی میهن من
غفلت
ir-software
سایه
سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید
چم مهر
دیــــــوانـــــــــه حــــــــــسین ودلـــــباخــــــته حـــسین
سرباز ولایت
مدیریت MIS
لنگه کفش
.::نهان خانه ی دل::.
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
گل باغ آشنایی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
پرواز تا یکی شدن
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
فتوبلاگ حسین کارگر
•°•°•کلبه تنهایی من•°•°•
بلوچستان
دخترک خنده رو :)
خیابون موسیقی
هم نفس
سیب خیال
داروخانه دکتر سلیمی
آسمون آبی
محفل آشنایان((IMAN))
««««« شب های تهران »»»»»
لباس شخصی
اسپایکا
فروشگاه بیستِ بیست
►▌ استان قدس ▌ ◄
تصویر نور
صندوق قرض الحسنه الهادی علیه السلام عاشق آباد
نگارستان خیال
حرف هایی از زبان منطق و احساس
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
رقصی میان میدان مین
وبلاگ شخصی حامد ذوالفقاری
نگاهی نو به مشاوره
PARANDEYE 3 PA
طب سنتی@
سرچشمه : سرچشمه همه خوبیها مهدی (عج) است
فریاد بی صدا
اکبر پایندان
پیربابا
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
****شهرستان بجنورد****
مشاور
سـرچشمـــه فصـــاحـت
عشق الهی
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
دلدارا
پناه خیال
عاطفانه
عکس های زیبا
دینی، مذهبی و اسلامی
به خوبی فکر کن ...
آقاشیر
اتشنشانی بنادر کشور
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
امامزاده میر عبداله بزناباد
دریچه ای متفاوت در دنیای وب
صراط مستقیم
برترین لحظه ها
♥ ♥ ♥ عشق در کائنات ☺
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سروش دل
وبلاگ بایدهلو باشد
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر
حس لطیف من
مقبلی جیرفتی
نمایندگی دوربین های مداربسته
طراوت باران
اشک یخ
تنهایی......!!!!!!
دریــــــــای نـــور
Note Heart
هــم انــدیشـی دینــی
خبرگزاری پارسی نیوز
مهپا
ستاره
خاطرات دکتر بالتازار
عشق مشعلدار
پروانگی
اس ام اس پیامک پ ن پ
سارا احمدی
فروشگاه جهیزیه و لوازم آشپزخانه فدک1
عشقکده
رضویّون - دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
بیصدا ترازسکوت...
.: شهر عشق :.
مــــــ هـــــ ر بـــا ن
صبح نزدیک
تراوشات یک ذهن زیبا
چیز با حال
رویای شبانه
روزهای بارانی دلم
پیامنمای جامع
رویاهای خیس
قاصدک ولایت
بادصبا
حامیان دکتر محمد باقر قالیباف
راز رسیدن به شادی و سلامتی
تخته سیاه
بود نبود
فرق بین عشق و دوست داشتن
ایران اسلامی

دلتنگ همیشگی
ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ
ماتاآخرایستاده ایم
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
گیسو کمند
.-~·*’?¨¯`·¸ دوازده امام طزرجان¸·`¯¨?’*·~-.
نرگس 1
بهانه دل
کارشناس مدیریت دولتی
عکس های عاشقانه
منتظر مفرد مذکر غایب
المهدی قزوین آبیک 1450
پاتوق دوستان
بنده ی ناچیز خدا
شیخا
داریوش آریا
مطالب جالب
شهیدباکری میاندوآب
ابـــــــــــرار
تاریخچه های تلفیقی محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
انسان جاری
ღღتنهاییღღ
گدایی در جانان به سلطنت مفروش
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
*bad boy*
سرزمین رویا
دل نوشته
چون میگذرد غمی نیست
غزل عشق
پارسی نامه
فرمانده آسمانی من
ریحانة المصطفی
حرف دل
تمهیدات
کریستیانو بال پر کار رئال
جوجولی
خون شهدا
مذهبی اعتقادی
* ^ــ^ * تسنیم * ^ــ^ *
بچه های خدایی
مرام و معرفت
خوش آمدید
هدهد
جاده خاکی عشق
موسسه فرهنگی تبلیغی سلام
من.تو.خدا
به دنبال چیزی می گردم!!!
محمدرضا جعفربگلو
صدای دل...
شبستان
یادداشت های یک متفکر
دل شکسته
ناودان
*نترس تنهات نمیذارم*
*** علوم و معارف اسلام ***
دنیای پیچیده ی امروز
♥ღ تنــــهایــــی من ღ♥
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
welcome to my profile
#*ReZa GhOcCh AnN eJhAd*#(گوچـی جـــون )
به‌دونه
صوفی نامه
هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها جوی آباد محله بختیاری ها
سعادت نامه
سربازها حمله
فطرس
من و اریکان
کلبه تنهایی
.:: دلنوشته های یک فروند چریک ::.
استاد همه چی دون
به تلخی عسل
طوفان اشک
وبلاگ
زندگی شیرین
جرانوش
پا توی کفش شهدا
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
سعید جندالمهدی
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
روی بال فرشته ها
عمومی
دل پرخاطره
ترخون
Manna
* عاشقانه ای برای تو *
بانوی آسمانی
مصطفی
آشیانه سخن
دریایی از غم
♥Deltangi
کانال اخبار انتخابات مجلس
زیبا ترین وبلاگ
به یاد رزمندگان لشکر 41 ثارالله
شهید
وبلاگ رسمی هیات اسکواش شهرستان میاندرود
زشت است بی تو زندگی زیبای عالم
farajbabaii
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
بهشت بهشتیان
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
مشکات نور الله
در آغوش خدا
سکوت باران....
اواز قطره
محمد قدرتی
اســــرارِ وجـــود
گل یا پوچ2؟
شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک دلـــــــــــــــــــتنگی
سحر یه دختره تنها
پسران علوی - دختران فاطمی
چهارفصل
موسسه فرهنگی-مذهبی امام سجاد(ع) ری
گوشی نوکیا 1110، خرید اینترنتی گوشی نوکیا 1110
sajadb.tk
و....الهــــــه
تعمیرات تخصصی پرینترهای لیزری رنگی ومشکی وفکس وشارژکارتریج درمحل
بزرگترین سایت خنده بازار
اصلاحات
وبلاگ شخصی محمد
my dear
عمارمیاندواب
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
از همه جا
جیغ بنفش در ساعت 25
شورای دانش آموزی شهرستان
نت سرای الماس خانلق
اس ام اس
شاره کم سنه
Royapardazi
هرکس منتظر است...
☆ ❀ ماه و مهــــر❀ ☆
جایی برای خنده وشادی و تفریح
سلام محب برمحبان حسین (ع)
profosor
خدا،عشق،خنده
حدیث نفس
فالوده یزدی
ره توشه
 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

فهرست موضوعی یادداشت ها

جشن پوریم یهودیان هولوکاست ایرانیان خشایارشاه اسرائیل پیامبران س[2] . آمریکا[2] . اسرائیل[2] . انگلیس آفریقا آمریکا خلیج فارس بهائی استثمار عبدالبهاء سلمان رشد[2] . امامت عبدالرزاق لاهیجی تشیع تسنن ریاست عامه تاریخی کلامی پیامبر[2] . پیامبر یهودی ابراهیم زرتشت ایرانی‌تورات قرآن شجره محمد تثنیه اذا[2] . تصوف درویش تلقین قشیری فرقه یهودی شعوبی نسفی اویس قرنی عرفان درو[2] . تصوف صوفی گنابادی شهرام پازوکی فرقه روحانیت سپاه استکبار انقلاب[2] . فلسفه الحاد خدا اعتماد علی آدم عربستان علم صنعت ذکاوت جهان کعبه[2] . مرغ ایمان استخدام بنزین شغل فقر موبایل حج بیت الله الحرام کارخان[2] . یوگا شیطان پرستی فراماسون منجی مانترا ورزش عرفان شیوا مدیتیشن ای[2] . مدرنیسم پست مدرنیسم مکتب انیشتین سنت ستیزی رئالیسم اصلاح طلب دار[2] . فراماسونری نماد کراوات فتنه امپراتوری خلافت ولایت عباسی اموی امی[2] . فرزند یک کاندیدا: عملا من رئیس‌جمهور خواهم بود/ قانون اساسی را ت . فرقه انحرافی قم بروجرد بیدخت اطلاعاتی امنیتی اصفهان جذب درویش فر . فرهنگ باستانی و نقش آن در ملیت و هویت ایرانی . فریب های کوروشی [Cyrus' dummies] . فضای مجازی ، سایبر ، اینترنت ، جنگ نرم ، تصاویر مستهجن ، هرزه نگ . فلسطین سوریه امنیت وهبیت فرقه انگلیس ترور جاهلیت عراق آمریکا سعو . مدیران بروکرات تکنوکرات نئوکرات سازمان عزت نفس کارگزار سنجش تعهد . مذاکره اروپائی سیرک شغال آمریکا سیرک شیر . مذاکره دشمن اسب تروا صلح میرعلی تحفه محاصره . مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران به اسلام گروید گروفان ویرا جام جه . مرتاض اسلام عارف عرفان شیخ انصاری امام زمان هندی خارق العاده غیب . مردمی . مردوک کوروش یهودی بابل رومی اورشلیم پارس ژوزفوس . یکه‌تازی روحانی در میدان بی‌رقیب و قهرمان‌نمایی هسته‌ای از خود ت . کابالا امام عصر یوسف زهرا شیاطین مسجد کریستف کلمب یهودی مخفی ماس . کاخ امام خمینی جماران سید حسن کمیته امداد مستضعف . کتاب تکوین تشریع قرائت‌ آسمانی سپاه رسالت اسلام مسلمانی نسخه خطی . کربلا موسی طور گلو کلیم خدا گریه گندم ری نان داغ اعظم نیزه گدا خ . کره لیبرال صهیونیسم اقتصاد آمریکا مدل چادر حجاب برتر . کعبه بکه ابراهیم خانه خدا اصحاب فیل ابرهه بیت عتیق امام صادق اسل . کمپین فیس بوک امام نقی تقی هادی سریال پایتخت شاهین نجفی فیلم موه . کنترل صدا و سیما شیطان دیو خانواده ایوب کانال مقاومت عقاب تلویزی . کوچک زاده ظریف مجلس حمله خائن دولت . کورش هخامنشی غیاث آبادی پهلوی پاسارگاد ساسانی . کوروش اوپیس پارسی بابلیان دجله سیروس اکد اسرائیل . کوروش بابل نبونید هخامنشی اوپیس دجله پارس لیدی . کوروش بابل هخامنش زردشت گزنفون پارسی روم یونان . کوروش چنگیزخان امپراتوری پارسی مغولستان یاسا برده . کوروش صهیونیست ایران باستان شیمعون پـِرِس مشرق . کوروش طاغوت یهود قوم شیعه امام علی تورات تاریخ تحریف تولی تبری . کوروش لیدی غیاث ابادی هرودوت اردشیر کمبوجی . کوروش ندوشن آتن اکباتان لیدی مصر بابل شوش افلاطون . کوروش هخامنش زرتشتی یهودی پاسارگاد . کوروش هخامنشی اوپیس دجله فرات غیاث ابادی بابل . کوروش هخامنشی غیاث ابادی یونان تخت جمشید آکرو پولیس . کوروش یهود آمریکا اسراییل کشتار ایرانیان عهد عتیق لوح حقوق بشر ک . کوسه های گرسنه طعمه رفتار دوستانه طعمه . مسئول هنر پیشه فوتبالیست دعا نویس جادوگر انفجار اطلاعات محمد حسی . مسئولیت مردم عشق محبت ایثار شجاعت ولی فقیه نظام انقلاب خواص مردم . مسجد گنبد گلدسته چادر پیره مرد پیره زن ستارگان کهکشان . مسلمان شدن پروفسور فرعون موریس بوکای مومیایی محمد کشورهای اسلامی . مسلمانم تجاوز دمکراسی قوانین شرع رسانه قرآن ماشین اسلام یهودی دی . مسیحیت یهود عرفان کابالا یحی زکریا یعقوب اسلام لوط پیامبر شیطان‌ . مصباح هاشمی بعثت نشریه یازده نفره حوزه علمیه مصباح یزدی . مصلحی وزیر اطلاعات بسیج دانشجو سناریو جلیلی هسته ای . مقاله منابع و مآخذ مقاله یوگا پرستش شیطان . مقام معظم رهبری اویس قرنی قرن ولایت حوزه علمیه استاد قم فقه . مقاومت . ملی پوش آرسنال فیلیپ سندروس اروپا مسیحیت اسلام تشهد باشگاه فولام . من مادر هستم شرابخوار انصار حزب‌الله فیلم‌فارسی مبتذل اخلاق سینم . منشور کوروش اشپیگل یابل هخامنشی موزه بریتانیا . منشور کوروش مردوک خشایار بابلی هخامنشی بریتانیا . منصور حلاج مدعی دروغین مهدویت صوفی جنید شطح دعوی ربوبیت شیعه اما . مهدی هاشمی . مهر نبوی مصطفی محمد علوی اشرف مخلوقات معلم روحانیت طهارت فرشته ت . مهربانی حیوانات داعش کتاب مقدس یهود منجی آخرالزمان . مهندسی معماری آپارتمان انبوه‌سازی انسانی اسلامی قفس‌ آهنین فیلسو . موجودات فضایی سازمان ملل مخابرات شاخه زیتون حضرت علی منشور کوروش . موفقیت تقاوی جنسی شادمانی حجاب جاذبه روحانی وقار هیبت پوشش مصونی . مولوی صوفی سنی ناصبی . مولوی محمد شریف زاهدی امام جماعت اهل سنت و تشرف به تشیع . میرزا کوچک جنگلی پاتریس لومومبا انقلاب جهاد شهادت صدا و سیما روح . ناخدا تک سرنشین عشق بستان داستان نسیه قیامت ورشکستگی شیطان دل دل . ناسیونالیسم تهران هویت معماری جامعه شناسان بهارستان لاله زار تمر . نامه سرگشاده احمد توکلی به روحانی . نامه سرگشاده ده نمکی هاشمی امیر کبیر دزد آمریکا . ناموس شراب تازیانه زهراء صورت سیلی حیدر میراث نبوت شرک کفر اولی . نذر فاطمیه سوگ ایام مسجد روحانی سید اذان صبح السلام علیک الیتها . نژاد آریایی سامی نازی سفید پوست کمپانی هند شرقی . نژاد پرستی ایران کوروش پارسی شاهنامه اعراب عربستان کرد . نسل سوم ارتباطات رایتل تکنولوژی اینترنت موبایل کامپیوتر فرهنگ تم . نسل کشی مردم نظریه "مورگنتای" یهودی تالیدومید داروسازی فاجعه جنگ . نفوذ یهود در ایران- بدل یهودی ناصرالدین شاه . نقد انتقاد مخاطب صبر تحمل بردباری ائمه معصومین الگو نظر دوستانه . نقدی بر یک نقد چاوز احمدی نژاد استکبار دولت آمریکا اسرائیل طاغوت . نماد پرستی کعب‌الاحبار عبدالله کابالا یهود فراماسون فیلم گنجینه . نمادشناسی پنتا گرام مساجد اسلامی رسانه های غربی . هاشمی اغفال شده امام خمینی سازمان مجاهدین مارکسیست بهرام آرام . هاشمی اقتصاد طلا ارز اقتصاد سیاست کاندیداتوری بازار تئاتر روزنام . هاشمی امام خمینی منتظری ابراهیم امینی قاوم مقام . هاشمی رفسنجانی قطعنامه 598 محمد خاتمی میر حسین موسوی امام محسن ر . هاشمی رفسنجانی مقاومت اسلامی صهیونیسم سوریه مشرق حماسه سازان جنب . هخامنشی تخت جمشید داریوش برده فروشی غیاث آبادی . هخامنشی گرایی تاریخ کهن ایران سلیمی نمین باستان گرائی . هشدار رهبر انقلاب خطرات پیری جمعیت کشور . والت دیزنی ماسون هم‌جنس‌باز هالیوود سینما افشاگری Order of DeMol . واکاوی در لجنه نقش بهائیان در پیدایش و استمرار رژیم پهلوی ادوارد . وحشی گری در ایران پیش از اسلام تیر در مقعد دشمن، بریدن بینی و گو . وزیر فرهنگ و جنگ با فرهنگ جنتی مقام معظم رهبری . وقتی بمب فساد اخلاقی در خانقاه درویشان منفجر میشود عرفان . ولی‌فقیه حاکمیت قوه مقننه مجریه قضائیه مجلس شورای اسلامی . وهابی که پس از تشیع، پدرش برای سرش جایزه تعیین کرد! . یمن . یهود عشق به فوتبال جنگ آخرالزمان شیعه محمود الصرخی . یهود وهابیت سلفی ابن‌تیمیه قرآن کریم پدر معنوی صهیونیسم حزب الله . یهود، پاسارگاد، تاریخ، ایران، باستان، جعل، جاعلی، مورخین غربی، ه . یهودی ایرانی تبار قاچاق عثمانی‌ها ایوبی‌ها الله سفر آمریکا ناصر . یهودیان آنوسی حوزه‌علمیه موسیقی پزشکی طبیب حاخام حکیم سید استر ک . یهودیانی که از اسرائیل تا کانادا تحت تعقیب و آزارند فرقه‌های یهو . فمینیسم همسر مادر طلاق کنترل جمعیت فرزند جامعه . فیس بوک یهود صهیونیسم وال‌استریت پوکر شستشوی مغزی تلویزیون انحرا . فیلم آواتار علمی تخیلی تئوسوفی کابالا دین نوین جهانی پست مدرن مت . فیلم ملک سلیمان بحرانی قطام بلقیس سکولاریسم اخراجی‌های مریم مقدس . فیلم: انتقاداتی‌که موجب‌ تعطیلی سمت‌خدا شد شریعتی ماندگاری . فیلیپین صلیب مراسم مذهبی حضرت مسیح عروج مغرفت گناه سرباز خودآزار . قتل اکبر هاشمی رفسنجانی . قرآن امام سلسله باستانگرایی ایدئولوِِژی شاهنشاهی منشور ایران‌گرا . قصه جهنم خدا فیلم سینما رمان نقاشی ماهواره . قمه زنی محرم قرائتی قرآن یهود . کارتون صهیونیستی شیخ الانبیاء یوگی و دوستان انیمیشن حضرن نوح توه . کراوات اسلامی تشیع اسلام عربستان ذوالفقار پرچم کشور مشروب قمار ع . کراوات نماد ماسونی فراماسونری بنی امیه قلاده . کسالت اقتصادی مجاهدت اقتصادی جنگ نرم ایران ژاپن پشت‌کار دلسوزی و . کشتی حضرت نوح ایلیا شبر شبیر ران وایت ترکیه فسیل موشک دانشگاه پا . کلیسا، استخانهای مسلمانان اوسوآری اروپا شقاوت قتل بربریت مسیحیت . کنبد طلایی صورت مهربان شیطنت ساعت یخ خدا عروسک روبان قرمز اسباب . کوچ تکفیری‌ها برای جنگ در اوکراین . کوروش رواداری دینی خشایارشا اردشیر مصر گاو مقدس مردوک دانشگاه آک . کیارش یشایاری یهودی میدان فردوسی تهران ندای انقلاب شان ملت یاران . گاندی محمد کارل مارکس شریعتی برنارد شاو گوستاو لوبون تولستوی گوت . گرایش آئیین زرتشت صداقت اندیشه گفتار کردار پندار نیک نژاد پرستی . گرایش اسلام مذاهب انگلستان منچستر مرکز اسلامی فیلیپ فوتبالیست مذ . گناه شبکه من و تو قبح انگلیسی جوانان بی بند و باری ایرانی کشتن آ . گوساله سامری, یهود, بعل, هخامنشیان, تخت جمشید دولت یهود بابل مجس . لانه جاسوسی MI6 موساد CIA ناجیه غلامی سفارت مامور آموزش‌زبان انگ . لبنان . لطیفه ای که کل جهان اینترنت را برانگیخت ایران هسته ای ایران هراس . لندن مسلمان دگرگون پنس امتحان کرایه راننده مسجد اسلام . مادر فاطمه زخم پهلو شکسته مدینه قنون دعا شب قدر قبر مخفی جانماز . مادر نژاد انسان ها میمون خانواده پدر مادر خدا آفرینش . مارسیلینیوس هرودوت دیودوروس ژوستین کوروش بسفور . مالکوم شباز، نوه مالکوم ایکس ترور شد اداره تحقیقات فدرال آمریکا . مجلس رهبری ولایت فقیه اصل مفاسد اقتصادی . محب فاطمه لعنت سقیفه خرقه بدعت دشمن علی مغیره قنفذ قبیله سلمان غ . محراب و منبر تازیانه کوثر مهر جنان نبی اسلام دخت اشرف خلق ارث نب . مختارنامه شبستان میراث گنجینه مطالعه اندیشه تحریف تاریخ عاشورا ن . مدرنیته تکنولوژی پیشرفت انسان تور زیارتی و سیاحتی بنی آدم یوسف ف . تصوف کارهای خارق العاده اهل بیت استفغار تمسک مسجد خلیفه خدا احکا . تصویری ناراحت کننده از خانه خدا عربی سعودی ابراج البیت فراماسونر . تعطیلی دانشگاه‌ها در ایام انتخابات خلق حماس محمدیان . تعلیق غنی سازی انرژی هسته ای رسایی مجلس شورای اسلامی . تقدیر پوتین از خانواده‌های پر جمعیت . تکنولوزی پیشرفت اسرائیل غاصب جاسوسی جنجالهای سیاسی مسئولین پروان . تلوزیون دجال رسانه مغز شویی سینما رسانه هالیوود رایانه ارتباط اط . تلوزیون دجال رسانه مغز شویی سینما رسانه هالیوود رایانه ارتباط ان . تمدن ابلیس شیطان التیام شجره طیبه جنگ مردان خدا پرچم شریان مقدس . توزیع انجیل تورات در ایران مبلغان تبشیری ادیان ناتو یهودی مسیحی . توهین بی‌سابقه مولوی عبدالحمید به مرجعیت شیعه! ایت الله مکارم . تکفیر . جاسوسی گوگل آژانس امنیت ملی اطلاعات آمریکا . جایات کوروش هخامنشی المیزان طباطبائی ابوالکلام آزاد . جبهه حق باطل عمار شهروند فرهنگ اخلاص دشمن رسانه جهاد شیطان اکبر . جبهه صلح و سازش و صفا با شیاطین . جریان انحرافی تاکتیک انتخاباتی دکتر احمدی نژاد مشایی مهندس تطهیر . جریان انحرافی تخریب آیت الله مصباح یزدی را کلید زد . پینوکیو اسرار مکتوم لایه های پنهان نینوا فلسطین اشغالی اسطورها ع . تئوریسین جنگ نرم دانشجو عدالت نظام جمهوری اسلامی کیهان گفتمان رو . تاریخ پژوه دکتر پرویز رجبی ایران پرستان رفتارها افتخار پادشاه حم . تاریخ علی ظالم وطنی صراط مستقیم رمان مورخ شاه عاشق عبرت بصیرت ره . تبلیغ صدا و سیما برنامه سمت خدا سانسور یخچال ساید بای ساید فیلم . تحلیلی بر نقش کانون های قدرت و ثروت در فتنه های انتخاباتی هاشمی . تخصص بدون تعهد شهید دکتر چمران بی تقوا . ترافیک بوق انفجار هسته ای مغول موسیقی اتوموبیل شاه عباس تاریخ ای . ترجمه های خدایان گاو روا گیتی بارور جهان جهانیان پارسایان کارگرا . ترک شهید مهدی باکری سیدعلی قاضی تبریزی عارف علامه طباطبایی امینی . ترکیه توریست ایران آزادی دمکراسی قفقاز دیاربکر استانبول اسلامبول . تصوف حلاج حلول وحدت وجود جبر وسوسه شیطان ذکر جلی ذکر خفی حلال حر . امامت ولایت قراملکی ولی اولیاء نبی فقیه امام متکلمان دینی سیاسی . امیرالمومنین امام صادق اژدها منبر جن شهادت باب الثعبان باب الفیل . انبیاء اولیاء امر به معروف و نهی از منکر شهید مطهری . انتخاب نام ایرانی اسلامی لقب کنیه صادق علی زهرا زینب ریحانه محمد . انتشارات سوره مهر, تقریظ ره بر, حاشیه کتاب, رزمندگان غواص, لشکر . اندیشه نیک، گفتار نیک، رفتار نیک زرتشت مسلمان گاتها روایات اسلام . اندیشه و گفتار و کردار نیک، شعاری ایرانی نه زرتشتی دکتر جلیل دوس . انسان جامعه مسئولیت انشاءالله آقابیا مسجد تلوزیون قفل دل زیبایی . انصار حزب‌الله من مادر هستم حکومت اسلامی کینه امر به معروف و نهی . انصاریان شیعه دانشمند هسته‌ای کشیش مسیحی مکتب اهل بیت وهابی سنت . انقلاب . انقلاب قیام نور دهه فجر علمدار اسلام طالبان اندیشه هشید هسته‌ای . انگلیس . اهانت به مقدسات خلیج فارس شلوار جین فیلم 300 غیرت دینی . ایران . ایران باستان پهلوی تاریخ سازی علامه طیاطبائی باستان یهود . ایمان کلبه کرامت ولایت خدا امام نبی غیب هالیوود فیلم موهن کشتی ن . اینوگرافی 20 توصیه انتخاباتی به اصحاب رسانه شورای نگهبان اتهام ه . اکثر رسانه های دنیا جلیلی را بارزترین کاندیدای فعلی می دانند . باب بهاء روچیلد زرسالاران آریاگرایی تئوسوفی بلاواتسکی هند سرویس . بابیلون، شرکت اسرائیلی، جنگ نرم، جاسوس، جادوگر غربی، جام جم، سرق . باربی شوالیه ناتوی فرهنگی عروسک سلاح جنگ فرهنگی سبک زندگی آمریکا . باربی غفلت نیمه عریان عشق ورزیدن الگو سازی سلاح موثر عروسک . باربی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، عفت، دینداری، مدل، عروسک، برتز، فت . باربی، جاسوس، آمریکا، اسرائیل، جاسوس، دهکده جهانی، برهنگی، دیوار . باستان گرایی داریوش کوروش تعصب ناسیونالیسم زرتشت عرب . باغ‌ وحش انسانی در اروپا . باکو سلطه یهود اسرائیل آذربایجان صهیونیسم آلکس شاپیرو سلیمان ترک . بانکهای ربوی دیگر نمیگذارد نمازهای جماعت ما اثر کند علامه جوادی . بخشی از انحرافات گنابادیه امیرمومنان علی علی اللهی . بسیج . بسیج جوان اسارت پهلوی دیر صهیون خون قیام انقلاب سرمایه بمب هوشمن . بسیج دانشجویی صدا و سیما مسئول روشنفکر ابتذال دیکتاتور انحصارگرا . بسیجی نوجوان امدادگر بچه یا زهرا رزمنده خمپاره جگر شیر گلوله حیا . بشار اسد شورشیان سوریه ترکیه عربستان . بصیرت ولایت فقیه حسنی و حسینی علوی رایحه خوش خدمت فتنه 88 18 تیر . بی‌بی‌سی فارسی امپراطوری استعمارگر ملکه آمریکا صدا و سیما نخبه ف . بی‌بی‌سی مناطق زلزله زده ضد انقلاب شبکه‌ امنیت ملی علیه نظام عضو . پائولو کوئلیو پروتکل داشنوران صهیون اومانیسم کلیسیا فراماسونری ص . پاچه خواری فرهادی مستند مخملباف آمریکا صهیونیست کارگردان سیا موس . پاسخ عبدالله شهبازی به یونسی واقعا فکر می کنید حکومت اسرائیل حکو . پاور لیفتینگ بدنسازی ورزشکار قهرمان طاغوت شهید ماشین اسپورت . پپسی نستله آسوشیدت‌پرس اسرائیلی دولت عربی اوکلاهاما سناتور رالف . پترائوس کلینتون موساد اسرائیل سازمان سیا پنتاگون دختر یهودی نظام . پرتاب کفش در ایران صفر هرندی دوم خردادی حامی میرحسین موسوی . پرسپولیس هورا - استقلال سوراخ از سوی اسرای عراقی یادگار دفاع مقد . پروفسور قدس پروژه صهیونیستم دولت اسرائیل یهودی بن گورین نخست وزی . پژوهشی در تعارض ذاتی حاکمیت ولایت الهیه با تکنوکراسی . پهپاد حشرات جاسوس دشمن غرب MAV خبرگزاری مینیاتوری آکسفورد ماشین . پول جمع کن پول پرست لعن نفرین کتاب گینس قدرت کت و شلوار فاتحه مل . اسرائیل آذربایجان یهود سفارت ملی معنوی آمریکا مالزی سوروس دموکرا . اسلام شناس دکتر دارو و درمان قرآن مدعی ولایت باب و نائب امام زما . اسلام ناب مشائی فراماسونری پیام فضلی نژاد مکتب امام اومانیسم فلس . اسلامی . اطلاعات دقیق مصلحی در مورد هاشمی وزیر اطلاعات همینطوری حرفی نمی . افسانه آتش سوزی کتابخانه‌های ایران اسکندریه مسیحیان مسلمانان مصر . افشاگری تکان دهنده رئیس سابق علامه طباطبایی ترویج فساد . افغانی نژاد پرستی بی بی سی عرب نازی هیتلر . افلاطون ارسطو هگل کانت آتلانتیس فیلسوف هالیوود روزگار سینما فردی . امام خمینی شاهان ایران باستان انوشیروان آمریکا صحیفه . امام خمینی شاهان باستان پان ایرانیسم تاریخ گبر . امام خمینی(ره): هاشمی اغفال شده است. مارکسیست . امام زمان یاسین گمشده دیدار نور ظلمت دختر کبریت فروش عشق سرما آس . NASA انگلیس آمریکا جاسوس اسرائیل MI6 Brioni Gucci عینک Ray-Ban ک . آتش پرست زرتشت باستانی مجوس تشیع وهابیت سعودی یهودی نوروز یلدا چ . آتنش نشان شهید مقام شهید رهبری صدا و سیما فتنه گر هاشمی . آخرالزمان سینما یهود هالیوود صهیونیسم شیعی زایان انیمیشن ولایت آ . آرامش تلوزیون سینما هنر قلب دل خانه روحانی خدا اهل بیت پروسه پرو . آرگو 11 سپتامر حزب اللهی بسیجی نقد فیلم 300 تحریف تاریخ لانه جاس . آرگو فیلم ضد ایرانی اسکار سیاسی میشل اوباما جیمز باند هویت اسلام . آرماگدون فیلم کتاب ایلای الهی قرآن انجیل صلیبی صهیونی اوانجلیسیت . آریایی فردیریش ماکس مولر هند فارس رومن اسلاو سلت آسیا نژاد تمدن . آقای یونسی! «باباجون» شکارچی شنبه کلیمی صهیونیست 300 . آل خلیفه و سیاست عقیم کردن شیعان بحرینی . آل سعود ال یهود شجره نامه ناصر السعید ملک فهد کتاب تاریخ رژیم اس . آمریکا، ایران، تجهیزات نظامی، جنگ علیه ایران، رویکرد ضد شیعی، سی . آموزش عکاسی کمپوزیسیون همچینی زبانى دیدارى معمارى موسیقى سینما . آموزش و پرورش قبله ماسون ژاپن روستا دهاتی دانشگاه شهرنشینی انقلا . آیت آلله خامنه‌ای مخملباف اختلالات پارانوئید شخصیت ولی فقیه عمود . آیت الله بهجت مسجد روضه عزاداری هیات ها محرم . آیت الله مرعشی نجفی، امام زمان صفت رذیله بخل . ابراهیم خلیل بهشت موسی ملک الموت امام صادق باقر ختنه نماز اسماعی . ابن عربی آیت الله بهجت شطح ثقلین بایزید جنید غزالی سنی مخالف اهل . اپوزوسیون . اثر پینوکیو گوگل تیپ روانشناسی تاندون ویبراتور چشم بسته فریب خرو . احمد الکبیسی مفتی اهل سنت داعش اسرائیل سعودی . احکام روحانیت فقاهت اجتهاد فتوا اجتهاد اخلاق سروش شریعتی . اخراج آریایی ها از ایران پرست تمدن نژاد عرب مهاجرت سیبری اصیل قو . اخراجیها ده‌نمکی میر‌شکاک سینما منتقد تصوف شریعت‌گریز مثنوی سید . ادیان کهن ابوریحان دکتر جلیل دوستخواه گاتها فلسطین کتاب آسمانی ژ . اردوزبان هند شبه قاره شیوه عزاداری توحش وصی نبی عراق ایران حسینی . از آتشکده به مسجد تشرّف یک زرتشتی به اسلام سوشیانت موبدان حقانیت . از کجا آورده‌اید کاندیدا بنگاهی رهبری انتخابات حکومت مکر بنی ساع . ازدواج استقراضی زرتشتی ساسانی گات دینکرد روایت پهلوی واگذاری زنا . استاد شهید مطهری هویت ایرانی زرین کوب دو قرن سکوت عرب اسلام . استاد قرائتی برای خدا بنویسید . استاد قرائتی فلسفه احکام دین سمت‌خدا منبر قانون نماز . استاد مرید شاگرد معنویت عرفان ثروت قدرت سیر و سلوک ترکیه دبی حلا . استعمار میوه شیرینی آجیل خدا اخیار ابرار کالا ماه مبارک مواد مخد . استفاده ابزاری از هنر, اسلام‌ستیزی, انجیل شیطانی, سایت ویکی لیکس . استقامت و پایداری رمز حماسه ای دیگر جبهه انتخاب اصلح . اسحاق نیوتن نیروی جاذبه زمین مکاشفات یوحنا کیمیاگری یهودی اورشلی . جلادان مقدس مدینه منوره مجاهد قتل مقدس قرآن کریم جنازه زن و کودک . جمگ نرم ایدئولوژی سوریه اسلام غرب تاکتیک عملیات جنگ نرم حزب الله . جمهوری اسلامی شهرام همایون اپوزیسیون جناح شاه مصدق متمدن مغزها ب . جمکران جماران عترت مهدوی سرزمین‌ایران اهل‌بیت زر زور تزویر امام . جنگ دفاع مقدس شهادت نبرد ظلمت ظلم نور امام حسین زهرا جهاد غارت م . جنگ نرم بچه رزماری پولانسکی فرقه سینما جان فورد سمبل شیطان پرستا . جنگ نرم حج جورج واشنگتن آبلیسک کوفه عراق فراماسون آخرالزمان دکتر . جنگ نرم رسانه روانی براندازی انقلاب مخملی ناتوی فرهنگی فتنه رنگی . جنگ نرم فدائیان حضرت ماه . جهود یهود تصوف صوفی قطب درویش یاحق یاهو هاخام فرقه اسلامی مرید ه . چرا پیش از نماز، اذان و اقامه مستحب است؟ . چرا شیعیان در اذان «اشهد ان علی ولی الله » را میگویند؟ . چقدر خنده داره عبادت فوتبال مسجد مسابقه ورزشی سریال طنز 90 امام . حاتمی کیا سلیمانی جبهه داعش سپاه قدس . حاتمی کیا شهید چمران انقلاب روشنفکری پاوه سیاست . حاج رحیم ارباب نماز عربی فارسی سوره حمد نجس کافر علمی فیزیک مثلث . حج، جبهه، بسیج، شهادت، سعودی، رزمنده، جهاد، ایثار، اخلاص، امام . حجاب استراتژیک مرد سالاری صدا سیما منحرف رضا خان نامحرم زن چادری .
 

اشتراک